آدام شیف: ترامپ مانند مجرمی است که مرتکب جنایات سازمان‌یافته شده باشد

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به اقدام عفو نزدیکان از سوی رئیس‌جمهور کشورش رفتار او را مشابه مجرمان دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، امروز (چهارشنبه) در مصاحبه‌ای نسبت به اقدام «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی این کشور، برای عفو نزدیکان خود، واکنش نشان داد.

این مقام آمریکایی در مصاحبه خود ترامپ را مانند مجرمی دانست که مرتکب جنایاتی سازمان‌یافته شده است.

شیف درباره اقدام ترامپ به عفو نزدیکانش گفت: «چنین کاری دموکراسی و آمریکا را به زشتی به تصویر می‌کشد. تصور کنید مردم جهان چه فکر خواهند کرد، زمانی که رئیس‌جمهورمان مانند مجرمی است که جنایاتی سازمان‌یافته مرتکب شده است؟»

در ادامه نیز او افزود: «ترامپ دقیقا چنین فردی است. زمانی که قرار بود به ریاست‌جمهوری برسد نیز چنین فردی بود. او در روز‌های آخر ریاست‌جمهوری نیز چنین فردی خواهد ماند.»

این، واکنش شیف به خبری است که امروز منتشر شد و حاکی از آن بود که چندین رسانه آمریکایی با استناد به منابع نزدیک به ترامپ اعلام کردند رئیس‌جمهور آمریکا در نظر دارد «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی سابق خود، را عفو کند.

گفتنی است فلین پیشتر خود به دروغگویی به اف‌بی‌آی (FBI) در مورد ماهیت ارتباط خود با روسیه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ اعتراف کرده است. با این حال، ترامپ اصرار دارد این دستیار سابق خود «انسانی بی‌گناه» است و با او ناعادلانه رفتار شده است.

چناچه ترامپ موافقت خود با این عفو را اعلام کند، از زمان روی‌کار آمدنش، فلین ارشدترین مقامی خواهد بود که بخشش رئیس‌جمهور آمریکا را گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار