هیات رزمندگان جوانرود متعلق به تمام بسیجیان شهرستان است

فرماندار جوانرود با گرامیداشت هفته بسیج گفت : هیات رزمندگان جوانرود متعلق به تمام بسیجیان این شهرستان است و احیای فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت با بهره‌گیری از توان و نظر خلاق این عزیزان میسر خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : هیات رزمندگان پدیده مبارکی است و ما از هیچ کوششی برای تقویت این مجموعه ارزشمندکه متشکل از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است دریغ نخواهیم کرد.

او برهمکاری وپشتیبانی همه دستگاه‌های اجرایی‌با این هیات تاکیدکرد و گفت : رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ راه پرافتخاری را آفریدند که امروز شاهد برکات مجاهدت‌های ایثارگران و مجاهدان دوران سراسرافتخار دفاع مقدس هستیم.

یوسفی افزود: امروز همه کسانی که در دفاع مقدس نقش داشتند باید در میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی بوده و درصحنه حضور موثری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود افزود: هیأت رزمندگان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای انتقال مفاهیم جبهه، جهاد و شهادت به نسل‌هایی است که انقلاب و دفاع مقدس را از نزدیک لمس نکرده‌اند.

 ابوذر انوری افزود: وجود ارزشمند این چنین عزیزانی که در راه دفاع از استقلال، عزت و ارزش‌های اسلامی میهن به جبهه‌ها شتافته اند فرصت مغتنمی است که همه ما باید با قدردان آن باشیم.

او با تاکید برترویج فرهنگ و شهادت درجامعه گفت: همه ما باانجام کار مضاعف با روحیه جهادی طوری عمل کنیم که شرمنده شهدای گرانقدر و رزمندگان نشویم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار