مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : با اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی، این سازمان تمهیدات جدیدی به منظور کاهش قابل توجه مراجعات حضوری در نظر گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیوس مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تمام بازرسی‌های صنوف، احراز اشتغال افراد، تشکیل هیات‌های بدوی و خدماتی که تامین اجتماعی در محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی ارائه می‌دهدتجدید نظر مطالبات کمیسیون‌های پزشکی شورای پزشکی در این مدت لغو شده است.

او گفت : برای جلوگیری از تردد افراد در استراحت‌های پزشکی به هر دلیلی که نیاز باشد ۸۰ درصد ایام بیماری بر مبنای حداقل دستمزد پرداخت می‌شود و ما بقی منوط به تایید مراجع ذی صلاح در کمیسیون پزشکی بعد از محدودیت‌ها است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: بیمه‌های غیر اجباری نیز مثل رانندگان و کارگران ساختمانی که باید به تایید کمیسیون پزشکی برسد یک ماه بدون معرفی به کمیسیون با اخذ تعهد کتبی حق بیمه ان‌ها پرداخت می‌شود.

بیوس افزود: افراد می‌توانند با دو روش مراجعه به سایت https:\\Eservices.tamin.ir و یا تماس با سامانه ۱۴۲۰ از خدمات غیر حضوری این سازمان بهره‌مند شوند و اگر خدمات مورد نظر ان‌ها به این دو روش ارائه نشد آنگاه مراجعه حضوری داشته باشند.

او گفت: با استعلام آنی اعتبار دفترچه‌های درمانی و با برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال جاری کلیه نسخ فیزیکی دفترچه‌های درمانی حذف و به نسخ الکترونیکی تغییر پیدا می‌کند که این موضوع کاهش ۴۰ درصدی مراجعه حضوری به سازمان تامین اجتماعی را به همراه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.