اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان موثر بوده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان مؤثر بوده و سبب شده تا روزانه حدود ۵۰ بیمار از ورودی بیمارستان‌ها کاسته شود و تعداد بستری‌ها از دو هزار و ۲۰۰ بیمار به یک هزار و ۹۵۰ بیمار رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کمال حیدری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان اظهار کرد: اعمال محدودیت‌ها مؤثر بوده و سبب شده تا روزانه حدود ۵۰ بیمار از ورودی بیمارستان‌ها کاسته شود و تعداد بستری‌ها از دو هزار و ۲۰۰ بیمار به یک هزار و ۹۵۰ بیمار رسیده است و تا کنون حدود ۲۵۰ بیمار از ورودی بیمارستان‌ها کم شده است.

او ادامه داد: کاهش بیماران به ارائه خدمات بهتر توسط کادر درمان کمک می‌کند و امیدوارم با همکاری مردم و استمرار محدودیت‌ها به نتایج خوبی در کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ برسیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با توضیح اینکه در فصل سرما قرار داریم و تهویه هوای مناسب در مکان‌های سربسته مانند منازل انجام نمی‌شود، تصریح کرد: افراد باید بیشتر مراقبت کنند تا از ابتلا به کرونا ویروس پیشگیری شود و در این فصل سرد سال به بیماری ویروسی کرونا مبتلا نشوند.

او خاطرنشان کرد: هر فرد باید سهم اجتماعی خود را در کنترل و مدیریت شیوع بیماری کووید ۱۹ بجا آورد و به اندازه خود در پیشگیری از ابتلا کمک کند، از افراد می‌خواهیم رعایت محدودیت‌ها را جدی بگیرند.

حیدری گفت: برخی اصناف سهل‌انگاری می‌کنند و می‌خواهند در دوران قرنطینه به کسب و کار خود باز گردند و این موضوع جای نگرانی دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.