معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: هزارو ۹۱۹ بازرسی از واحدهای صنفی این استان تنها در یک روز با هدف نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام شده است.

محمد قاسمی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: براساس دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا، گشت‌های نظارت به صورت روزانه و در شیفت‌های صبح و عصر در سراسر سیستان‌وبلوچستان انجام می‌شود.

او  افزود: در طی این بازرسی‌ها به ۴۰۵ واحد صنفی تذکر و ۷۱ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز پلمب شدند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: واحدهای صنفی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سلامت جامعه سهیم باشند.

او ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام خرید مورد تاکید بوده و مردم برای رسیدگی به تخلفات صنفی و اقتصادی با تلفن‌های ۱۲۴ تماس گیرند.

در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی که در شهرستان‌های منطقه قرمز شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم از بازگشایی واحدهای صنفی که در گروه یک قرار ندارد خودداری ‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار