استاندار اردبیل:

خیران در کمک مومنانه با محوریت بسیج مشارکت کنند

استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح کمک‌های مومنانه با محوریت سپاه و بسیج انجام می‌شود و لازم است خیران، نهادها، صاحبان کارخانجات و افراد متمکن در اجرای این طرح همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از آماده سازی کمک های مومنانه هلال احمر با همراهی فرمانده سپاه استان گفت: در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی ، افراد و خانوارهای نیازمند کمک مومنانه شناسایی و این کمک ها توسط بسیج به آنان ارائه می شود.

وی افزود: در جریان شیوع کرونا برخی از سرپرست و نان آور خانواده ها بیکار و یا بیمار شده و این موضوع  معیشت خانوارها را مشکل مواجه کرده که  این قبیل خانواده ها شناسایی شده و می شوند.

استاندار اردبیل با اشاره به اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی با محوریت بسیج و همکاری دانشگاه علوم پزشکی از غربالگری ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت استان خبر داد.

بهنام جو گفت: در جریان این طرح افراد مشکوک به کرونا، وضعیت معیشتی و منزل خانوارها، افراد دارای بیماری زمینه ای و سن و شغل افراد استخراج می شود.

فرماندار سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: اقدام برای کمک های مومنانه تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص بوده و در دو مرحله گذشته با مشارکت خیران و نهادهای مختلف اجرا شده است.

سردار جلیل بابازاده افزود: در حال حاضر نیز با توجه به تاثیر پذیری برخی اقشار کم درآمد از کرونا و تحریم ها ، کمک های مومنانه در مرحله سوم به این اقشار ارائه می شود.

هلال احمر ۲ هزار بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان تدارک دیده که  در سطح استان  در مسیر ، محل ها و در خانه های شناسایی شده توزیع می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.