ابر سیاه کرونا بر فارس گسترانده شده است/۴۷ هم استانی دیگر جان باختند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فارس گفت: ۴۷ نفر دیگر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید روح الله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره آخرین وضعیت کروناویروس در فارس در استودیو سلامت دانشگاه، با اشاره به افزایش موارد نمونه گیری به ۴۸۲هزار و ۶۸۶ مورد از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، اظهار کرد: با بررسی نمونه‌های انجام شده، تاکنون ۱۱۸ هزار و ۶۳۶ بیمار مثبت قطعی در استان فارس شناسایی شده است.

او از بستری ۲ هزار و ۲۷۶ بیمار مشکوک علامت دار و یا مثبت در بیمارستان‌های استان خبر داد که از این تعداد، ۳۶۸ بیمار در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

سید روح الله حسینی با اشاره به جان باختن ۴۷ هم استانی دیگر طی روز گذشته تاکنون در استان، ادامه داد: جانباختگان کروناویروس به ۲ هزار و ۳۶۱ نفر افزایش یافته اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای شیوع این بیماری، ۱۲۶ هزار و ۶۲۵ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

حسینی با اشاره به محدودیت‌هایی که از ابتدای این هفته در کشور و استان آغاز شده است، از عموم مردم خواست تا با پایبندی به این محدودیت ها، زمینه بهبودی شرایط کنونی و کاهش آمار‌های ابتلا و جان باختن عزیزانشان را فراهم آورند.

او ضمن تاکید بر استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی در این روز‌های محدودیت را یک توصیه جدی خواند.

در انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار