برگزاری اردوی جهادی مهر و رحمت در جهرم

اردوی جهادی مهر و رحمت فرهنگیان بسیجی جهرمی در روستا‌های محروم بخش مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار مهدی قناعتیان مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم،  با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سلامت، گفت:  ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی، الکل و مایع دستشویی، به ارزش ۸ میلیون ریال میان دانش آموزان روستا‌های محروم رشیدآباد، سه چاه، موردک و بیدکوه جهرم توزیع شد.

او، بیان کرد: همزمان با هفته بسیج، سامانی عضو هیئت اندیشه ورزان کانون بسیج فرهنگیان در این برنامه به ایراد سخنرانی با موضوع خدمات بسیج در ایام کرونا برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان پرداخت.

قناعتیان، با تاکید بر برگزاری کلاس‌ های آموزشی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلاء به بیماری کرونا از سوی حقایقی مربی بهداشت عضو کانون بسیج فرهنگیان جهرم، تصریح کرد: این برنامه با هدف آموزش بیشتر دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا، برگزار شده است.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم با  تقدیر از فرهنگیان بسیجی، ادامه داد: هزینه اجرای این برنامه را خیران نیک اندیش و قسمتی از آن را صندوق کانون نیکوکاری مهر و رحمت شهر جهرم  تامین شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار