کشف بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر در مراغه

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف سه کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۳ نفر در این رابطه  خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ الهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد قرار گرفت.

او افزود: با اطمینان از صحت موضوع و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران ۲۳ متهم را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در چند عملیات جداگانه موفق شدند متهمان را دستگیر و در بازرسی بدنی و منزل و خودروی آن‌ها مقدار سه کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان این‌که در این رابطه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

او همچنین، بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید و از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد.

او در خاتمه از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع  را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.