جریان‌سازی فرهنگی کانون پرورش فکری در روز‌های کرونایی

کانون پرورش فکری گیلان همزمان با تعطیلی روز‌های کرونایی ۸ فعالیت عمومی برخط برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا می‌کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد: فرصت‌سازی کانون در روز‌های همه‌گیری ویروس کرونا و ایجاد بستر‌های مناسب برای اجرای همزمان فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری در فضای حقیقی و در بستر فضای مجازی، رهاوردی ارزشمند به همراه داشت و امکانی برای حفظ ارتباط سازنده کانون، عضو و خانواده شد.

این برنامه‌ریزی هدفمند که در سایه تغییر ساختار‌های کانون و افزایش گروه‌های سنی مخاطب شکل گرفت، با گسترش دامنه فعالیت‌ها به خارج از مرز‌های جغرافیایی کشور و فراهم‌سازی زمینه حضور علاقه‌مندان تمامی فارسی‌زبانان در کارگاه‌های برخط کانون همراه شده است.

امکان به‌گزینی کارگاه‌ها از سوی مخاطبان و تسهیل در امر ارائه آموزه‌های توسط مدرسان، فرصتی برای علاقه‌مندان فراهم کرد تا با شرکت روز‌افزون در این کارگاه‌ها به رونق هرچه بیشتر این فعالیت‌ها کمک کنند.

برگزاری انجمن‌های تخصصی برخط، حضور مستمر و موثر مربیان و اعضا در شبکه‌های مجازی و تولید محتوای مناسب برای مخاطبان، از دیگر برنامه‌های این مجموعه برای مدیریت روز‌های کرونایی است.

این حرکت هدفمند با تجهیز مراکز و برگزاری کارگاه‌های عمومی برخط مربیان کانون به پیش‌می‌رود و اعضای این مجموعه می‌توانند با مراجعه به نشانی gilan.kpf.ir از فعالیت‌های هشت‌گانه "آشنایی با قرآن و حدیث"، "کتاب‌خوانی"، "معرفی، نقد و بحث کتاب"، "قصه‌گویی و آشنایی با شیوه‌های ارائه قصه"، "تمرین نقد و گفتگو"، "آشنایی با سرزمین، مفاخر، مشاغل و رویداد‌ها"، "نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی" و "نمایش و نقد فیلم و پویانمایی" مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.