بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۸)؛

از دانلود برنامه مدیریت فایل قدرتمند تا هواشناس زیبا و قدرتمند

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۹۸)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۸)

دانلود File Commander 6.13.38 – برنامه مدیریت فایل قدرتمند

نرم افزار File Commander یکی از مشهورترین نرم‌افزار‌های مدیریت برنامه‌ها و فایل‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه‌های گوشی خود را مدیریت کنید.

این نرم‌افزار قابلیت‌های بالایی دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است. نرم افزار مذکور به کاربران کمک می‌کند تا با کمترین زمان بهترین مدیریت را بر روی پوشه‌های خود داشته باشند و به سریع‌ترین روش به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. این نرم افزار به کاربران اجازه تغییر به حالت شب و یا روز را می‌دهد و همچنین قابلیت جست‌وجوی دقیق محتویات گوشی را با خود به همراه دارد. کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانند پوشه‌هایی که به حالت فشرده و ZIP درآمده‌اند را استخراج کنند.

دانلود File Commander

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود StoryLab VIP 3.5.8 – اپلیکیشن ساخت استوری های مخصوص اندروید

روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی بخش استوری‌ها است؛ اما محیط ساخت استوری در اینستاگرام برای بسیاری از افراد کسل کننده شده و اشخاص ترجیح می‌دهند از سایر نرم افزارها برای ساخت استوری‌های خود استفاده کنند.

برنامه StoryLab – insta story art maker for Instagram عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت استوری‌های زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط cerdillac توسعه داده شده و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این نرم افزار شامل بیش از ۳۰۰ قالب متفاوت استوری و فونت نوشتاری می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد استوری‌های مختلفی را درست کنند و همیشه ایده‌ای جدید داشته باشند.

دانلود StoryLab
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Mi Music 4.19.10i – می موزیک – موزیک پلیر شیائومی

شیائومی یکی از پیشرو‌ترین کمپانی‌های تولید کننده ابزار‌های هوشمند است و مدت زیادی می‌شود که اپلیکیشن‌های ویدئو پلیر و همچنین موزیک پلیر خود را تولید کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است.

با اطمینان می‌توان گفت نرم افزار معتبر Mi Music یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلیر‌های گوشی است.کاربران این برنامه می‌توانند به راحتی با استفاده از قابلیت‌های موجود در بخش اعلان‌ها و قفل صفحه دستورات لازم را به این برنامه بدهند بدون آن که نیازی به باز کردن نرم افزار مورد نظر داشته باشند.با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. با داشتن Mi Music در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

دانلود Mi Music


دانلود Wikipedia 2.7.50336 – اپلیکیشن رسمی ویکی‌پدیا

 با گسترش اینترنت و هجوم کاربران به فضای مجازی، اکثر افراد برای مطلع شدن از یک مثله و یا دسترسی به توضیحات چیزهای مختلف به اینترنت روی می‌آورند و سعی می‌کنند اطلاعات خود را از این طریق افزایش دهند.

یکی از سایت‌هایی که همیشه پاسخ سؤالات کاربران را به زبان‌های مختلف در خود جای می‌دهد ویکی‌پدیا است. این سایت که از سال ۲۰۰۱ فعالیت دارد، منبعی اینترنتی به حساب می‌آید که توضیح هر چه کاربران نیاز دارند در آن وجود دارد. تعداد مقاله‌های این سایت به بیش از ۴۰ میلیون می‌رسد.

به دنبال استقبال زیاد کاربران از این سایت، مسئولان آن سعی کردند با ساخت نرم افزار ویکی‌پدیا برای گوشی کار را برای افراد آسان‌تر سازند. این برنامه ماهانه بیش از ۸۰ میلیون بازدید کننده دارد.
دانلود Wikipedia
 
 

دانلود Samsung Email 6.1.30.30 – اپلیکیشن مدیریت ایمیل سامسونگ

اکنون مدت زمان زیادی است که پست‌ الکترونیکی جای خود را به نامه داده است و افراد بسیار زیادی به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند. از این رو شرکت‌های بسیاری تلاش کرده‌اند با ارائه برنامه‌های مدیریت ایمیل از این سرویس پرمخاطب بهره‌برداری کنند.

یکی از شرکت‌هایی که توانسته در توسعه نرم‌افزار ایمیل موفق عمل کند سامسونگ است. این مجموعه قدرتمند با ارائه برنامه Samsung Email رقابت را برای دیگر شرکت‌ها سخت‌تر کرده است.

برنامه ارسال پست الکتریکی شرکت سامسونگ همچنین قابلیت شخصی سازی و تنظیم اعلانات، زمان بندی هماهنگ سازی، مدیریت اسپم‌ها و صندوق ایمیل ترکیبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.


دانلود Samsung Email
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود KMPlayer 20.10.260 - پخش کننده قدرتمند ویدئو

اجرا کردن ویدئو در گوشی یکی از کارهایی است که کاربران بسیاری به طور روزانه انجام می‌دهند. کمتر کسی است که نرم افزار KMPlayer را در پخش فیلم و صوت نشناسد. این نرم افزار کره‌ای با قدرت بالای خود در پخش فرمت‌های مختلف و همچنین ابزارهای آن برای زیرنویس فیلم‌ها موجب استقبال فوق‌العاده شگفت انگیز از این نرم افزار شد.

این نرم افزار در هر بروزرسانی خود ویژگی‌های جدید را ارائه می‌دهد که آخرین نسخه  آن را برای شما ارائه کرده‌ایم. با دانلود اپلیکیشن KMPlayer می‌توانید از آن برای اجرای فایل‌های ویدئویی خود با فرمت‌های مختلف استفاده کنید. KMPlayer با ده‌ها هزار دانلود در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است.


دانلود KMPlayer

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود TPlayer – All Format Video Player 3.4b – پخش کننده ویدئویی ساده و پر امکانات

می‌توان گفت نرم افزار TPlayer یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلیر‌های گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. با داشتن TPlayer در اسمارت‌فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت. این نرم افزار در کنار داشتن قابلیت‌های زیاد از ظاهری بسیار جذاب در عین حال ساده بهره می‌برد و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای افرادی باشد که از پخش‌کننده ویدئو پیش‌فرض گوشی خود ناراضی هستند.

افراد با استفاده از این نرم افزار نه تنها می‌توانند پوشه‌ها و ویدئوها را از حافظه داخلی و SSD اجرا کنند بلکه قادر به اجرای فایل‌ها از حافظه شبکه استریم را نیز هستند. اپلیکیشن TPlayer – All Format Video Player با بهره مندی از امکانات و قابلیت‌هایی متنوع توانسته است هزاران بار توسط کاربران دانلود شود.

دانلود TPlayer

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود PDF Utils PRO 12.1 – مجموعه ابزار پیشرفته پی دی اف

برنامه PDF Utils PRO یک ابزار ساده ولی پیشرفته و کاربردی است که به شما برای انجام عملیات‌های مختلف بر روی فایل‌های پی‌دی‌اف کمک می‌کند. این برنامه توسط شش۹۹۹۸ توسعه یافته است.

شما در این برنامه از چندین قابلیت خاص استفاده می‌کنید که کاربر را قادر می‌سازد فایل‌های خود را به فرمت پی‌دی‌اف تغییر دهد. البته این همه ماجرا نیست زیرا شما می‌توانید کتاب‌های دیجیتال خود را نیز ویرایش کنید.

برای انجام این کارها تنها کافی است تصاویر یا فایل‌های ورد و صفحات وب مورد نظرتان را انتخاب و آن‌‌ها را به سرعت به پی‌دی‌اف تبدیل کنید. این نرم افزار همچنین به شما اجازه می‌دهد در صورت لزوم و تمایل تصاویری که در فایل‌های پی‌دی‌اف قرار دارند را بدون هیچ‌گونه مشکلی از این پوشه‌ها استخراج کرده و به صورت جداگانه ذخیره کنید.


 
دانلود PDF Utils

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Twilight: Blue light filter 12.0 – فیلتر نور آبی نمایشگر

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی کار کردن با تلفن همراه، چشمانتان احساس سوزش کند. یکی از دلایل این اتفاق، زیاد بودن نور آبی صفحه گوشی‌تان است.

نور آبی صفحه گوشی موجب خستگی چشم می‌شود و مشکلاتی در خوابیدن ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با دانلود نرم‌افزار Twilight: Blue light filter رنگ‌های موجود در صفحه نمایش گوشی را مدیریت کنید و نور آبی صفحه نمایش را تغییر دهید. اگر تا نیمه شب با گوشی خود کار می‌کنید، این نرم‌افزار را از دست ندهید و از چشم هایتان مراقبت کنید.

دانلود Twilight: Blue light filter
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود YoWindow Weather 2.23.4 - هواشناس زیبا و قدرتمند

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با ۱۰ میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هواشناسی گوشی‌های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملاً هوشمند است.

از تغییرات نسخه جدید Weather YoWindow می‌توان به حل مشکل حالت نمایش افقی برای دهکده‌ها، بهبود نمای ظاهری و رایگان شدن خدمات برای ویندوز و مکینتاش اشاره کرد. شما می‌توانید با داشتن این نرم  افزار به راحتی آب و هوای محل زندگی خود را برای چند روز آینده متوجه شوید.


دانلود YoWindow Weather
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.