شریعتمداری: برنامه ایجاد نظام متمرکز تأمین اجتماعی تقدیم رئیس جمهوری می‌شود

وزیر کار در نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشت: برنامه ایجاد نظام متمرکز تأمین اجتماعی با بهره گیری از دانش متخصصان تدوین و تقدیم رئیس جمهوری می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به محضر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)
رهبر معظم انقلاب اسلامی
سلام علیکم

پیرو اوامر حکمیانه حضرت عالی در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، در خصوص "ضرورت حمایت از قشر‌های ضعیف " و با توجه به اینکه یکی از مهمترین ماموریت‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است، به حضرت مستطاب عالی اطمینان می‌دهم که همراه با همکارانم با تلاشی مضاعف نسبت به تحقق دستورات اخیر اهتمام کامل به عمل خواهد آمد.

برنامه عمل به فرمایش حضرت عالی در خصوص " ایجاد نظام متمرکز تأمین اجتماعی برای آحاد مردم " با بهره گیری از دانش کارشناسان، متخصصین و شرکای اجتماعی و با استفاده از ظرفیت قانون ارزشمند ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی، با جدیت پیگیری، تدوین و به فوریت تقدیم رئیس محترم جمهوری خواهد شد.

در خصوص «ایجاد پایگاه ملی ایرانیان با اتصالِ پایگاه‌های مختلف اطلاعاتی به یکدیگر» نیز ضمن تشکر از توجه ارزشمند شما به اهمیت این پایگاه مهم، اطمینان می‌دهد استقرار کامل، تثبیت و تکامل آن با اهتمام دو چندان پیگیری می‌شود.

خوشبختانه اقدامات بسیار موثری برای ایجاد و تقویت این پایگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال‌های اخیر انجام شده است که با تکیه به توصیه حکمیانه و حمایت حضرت عالی در این مورد و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی این پایگاه در جایگاه واقعی خود قرار خواهد گرفت.

همچنین، به استحضار می‌رساند حسب تأکید پیشین آن رهبر فرزانه در خصوص تخصیص بیمه بیکاری به افرادی که از کرونا بیکار شده و بعضا بیمه بیکاری هم ندارند، لایحه مربوط به پرداخت حقوق بیکاری صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا تهیه و برای تصویب به هیات دولت تقدیم شده است.

ضمن آرزوی طول عمر با عزت، سلامتی آن رهبر حکیم را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نقدی
۰۰:۵۶ ۱۰ دی ۱۳۹۹
سلام وخسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
گرفتن فرانشیز از بعضی از بیمه شدگان تامین اجتماعی چرا ؟ چه خوبه برای همه بیمه شدگان تفاوتی نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ن ع
۲۱:۱۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
آقای وزیر هیچ اشاره ای به تظلم خواهی بازنشسته های تامین اجتماعی نکردن و تبعیض اجرای قانون همسان‌سازی در حق بازنشسته ها تامین اجتماعی نکردن . مگر کشورها و لشکریها خونشون از بازنشسته های تامین اجتماعی است ؟؟؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
از اینکه به اجرای دستور رهبری اهتمام دارید خیلی خوب است فقط
خداوکیلی از خودتان مایه بگذارید نه از سازمان تامین اجتماعی که
متعلق به کارگران است نه به آحاد مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
با سلام به خدا یه چیم کمک ما قشر کارگر بازنشسته کنید پیش خدا گم نمیشه جناب شریعتمداری ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
لطفا بفرمائید در ۸ سال گذشته تاکنون چند ده هزار میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی بدهکار گردیده است مطلبی که عضو هیئت امنا تامین اجتماعی عنوان نموده که کتمان را می فروشیم تا تعهداتمان را انجام دهیم و ماهیانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از بانک تسهیلات دریافت می نماییم متعاقبا شفاف حقوق و مزایای اعضا هیئت امنا هیئت مدیره و مدیریت تامین اجتماعی را برای کارگران که صاحبان اصلی تامین اجتماعی هستند مشخص نمایید با چه مجوزی ۲ میلیون یورو به استقلال قرض دادید چرا ده درصد سهام شستا را به مبلغ ۷۵۰۰ میلیارد تومان فروختید و ثمن آن کجا خرج شد چرا هزینه های درمان تامین اجتماعی طی ۷ سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش یافت و قس علیهذا.. جناب آقای رئیسی ..نمایندگان محترم انقلابی لطفا بررسی و جامعه کارگری را از مباحث مطروحه آگاه فرمائید..
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
میخوام یه خبر صوتی بفرستم چه کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
وزیر کار و رفاه اجتماعی به رهبر هم وعده دروغ میده من یک جانباز هستم ولی شغل آزاد دارم که از سال 70 تا 73 در تعاونی مسکن کارکنان صدا وسیمای تهران (کارگاه شهرک غرب ) مشغول کار بودم و به شعبه 22 و 25 بیمه پرداخت شده و10 ماه بیمه بیکاری داشتم سال 75 در شعبه یک بندر عباس تجمیع شده ولی اکنون سوابق این مدت ثبت نشده نزدیک یک سال است از هر 3 شعبه پیگیر میشم که متاسفانه هیچ کدام جوابگو نیستند اگه واقعا" آقای وزیر راست میگه سوابق بیمه پردازان بروز کنه تا اینقدر مشکل نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ن ع
۱۷:۲۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
لطفاً حقوق اولیه بازنشسته های تامین اجتماعی و تظلم خواهی و درخواست حقوق برابر با کشوری و لشکری و ... و عملیاتی کردن همسان‌سازی اقدام عاجل است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
حرف رهبری رو هیچ وقت گوش ندادید الانم الکی میگید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۰۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
سلام من راننده تاکسی هستم، ولی يه عده ديگه دارن از بیمه تاکسیرانی استفاده میکنن، چرا باید حق هزار نفر راننده تاکسی ضایع بشه؟
راننده های که بیمه ندارن نمی تونن از کمک معیشتی هم استفاده کنند، برای ثبت نام برای وام باید دفترچه تامین اجتماعی داشته باشین وگرنه ثبت نام نميکنن.
کمک کنید زندگی خیلی سخت شده. پول کشیدن دندون رو هم ندارم. یعنی باید از شکم زن و بچه بزنم واسه خرج دندان پزشکی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
اگر از اول عوض اینکه یارانه به مردم بدهند طرح بیمه همگانی که شامل بیمه بیکاری و بازنشستگی هم میشد برای مردم فراهم میشد خیلی بهتر بود الان هم دیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۵:۴۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
دست درد نکنه یه 200هزار تومن هم روحقوق کارگرها بزار ید ممنون تشکر از وزیر محترم به خدا نه مرغ نه گوشت نه برنج نه میوه هم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
هماهنگی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری
Iran (Islamic Republic of)
بندری
۱۵:۱۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
اول حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی یا کشور ری و لشکر ی برابر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
چرا همسان سازی ما بازنشستگان تامین اجتماعی رو نمی دهید؟
چرا همسان سازی لشکری و کشوری بیشتر از تامین اجتماعی است؟
به جای اینکه فکر کنید چگونه از جملات استفاده کنید، از عمل استفاده کنید تا مشکلات حل شود.
نوشته های زیبا به درد هیچ کس نمی خورد.
در ضمن اگه می شه مسئولین یک ماه به حقوق 2 میلیون تومان زندگی کنند ببینیم چه حالی می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
اگر همه کشور تحت پوشش یک بیمه قرار گیرند و قوانین ان بر اساس مدتی که
شخص بیمه پرداخت می کند شفاف و روشن باشد همه می توانند امیدوار باشند
آخرین اخبار