پیام تسلیت مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در پی درگذشت پرویز پورحسینی

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درگذشت استاد پرویز پورحسینی هنرمند پیشکسوت عرصه هنر‌های نمایشی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،:نیکنام حسینی‌پور مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درگذشت استاد پرویز پورحسینی هنرمند پیشکسوت عرصه هنر‌های نمایشی را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به شرح زیر است:

"کرونا مدام داغ بر دل ما می‌گذارد؛ خبر درگذشت استاد پرویز پورحسینی داغی بود که بر غم‌های این روز‌ها افزود و چه دردناک است که به دلیل شرایط موجود در کشور و لزوم اجتناب از تجمعات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، وداع با استاد غریبانه خواهد بود و همین موضوع داغ فراقش را سنگین‌تر می‌کند.

مردم هنر دوست ایران، سال‌ها با آثار فاخر این هنرمند پیشکسوت زندگی کردند؛ نقش آفرینی این استاد برجسته در آثار کارگردانان بزرگی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، کمال تبریزی، داود میرباقری و... در یاد‌ها باقی می‌ماند و بی تردید جهان با دیده تحسین، تمجید و حسرت به فعالیت‌های او می‌نگرد.

در تمام مدتی که استاد در بیمارستان بستری بودند با فرزندشان در ارتباط بودیم و امیدمان به بهبود ایشان روز به روز بیشتر می‌شد، اما دست تقدیر امان نداد و سایه این استاد بزرگ را از سر جامعه هنری کم کرد؛ البته که پرویز پورحسینی با تک تک آثارش در میان ما هست و خواهد بود، اما کاش تقدیر جور دیگری رقم می‌خورد و امید ما به بهبود استاد ناامید نمی‌شد.

اینجانب ضایعه غم انگیز درگذشت این شخصیت ماندگار و استاد مسلم هنر‌های نمایشی را به خانواده این هنرمند و جامعه هنری کشورمان تسلیت می‌گویم.

روحش شاد و یادش گرامی باد. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار