پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی ترور شهید محسن فخری زاده

اوحدی با صدور پیامی شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:

وَإِذْ یَمْکُرُ بِکَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِیُثْبِتُوکَ أَوْ یَقْتُلُوکَ أَوْ یُخْرِجُوکَ ۚ وَیَمْکُرُونَ وَیَمْکُرُ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ (آیه ۳۰ سوره انفال)

در حالی که دانشمندان و فرهیختگان ایرانی به پشتوانه ایمان و تلاش، پیشتاز شده و از حصار تحریم و تهدید به فراز توانمندی دست یافته‌اند، دشمن درصدد ضربه زدن به بدنه علمی و پژوهشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمده است. هراس از رشد و توسعه صنعت دفاعی در اقدامات تروریستی بروز و نمود یافته و این ترور دولتی و ناجوانمردانه نشانه عجز، یأس، ناامیدی و درماندگی استکبار و صهیونیزم جهانی در مقابل مقاومت و پایداری و همبستگی همه آحاد ملت بزرگ ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به اثبات رساند و البته این هجمه خصم نیز خللی در پیمودن راه پر افتخار سرافرازی ایران اسلامی وارد نخواهد ساخت.

«شهید محسن فخری زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، مدیر و اندیشمندی فرزانه، برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبه دفاعی کشور بود که اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها این مدیر گرانمایه را از ما گرفت.

اینجانب شهادت این شهید معزز که یکی از مدیران متعهد و متخصص ایران اسلامی بود را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و همچنین به خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خدای متعال هم نشینی با شهیدان کربلا را برای آن عزیز سفرکرده مسئلت می‌کنم. به یقین خدمات ماندگار وی یاد و خاطره ایشان را همواره در اذهان زنده نگه خواهد داشت.

سعید اوحدی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار