کشتی‌گیر شیراز، دومین فرنگی‌کار محبوب دنیا + عکس

نظرسنجی محبوب‌ترین فرنگی کار جهان با کسب مقام دومی گرایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اتحادیه جهانی کشتی با برگزاری یک نظر سنجی در اینستاگرام خود اقدام به معرفی محبوب‌ترین فرنگی کار دنیا کرد که محمدعلی گرایی از استان فارس و حمید سوریان دیگر ورزشکار ایرانی با بیشترین آرا، راهی دور پایانی شدند.

در مرحله پایانی این نظرسنجی نیز محمدعلی گرایی دارنده سهمیه المپیک توکیو با آرا کمتر نسبت به حمید سوریان در جای دوم محبوب‌ترین کشتی گیر بخش فرنگی جهان قرار گرفت.

کشتی گیر شیراز، دومین فرنگی کار محبوب دنیا

در این نظر سنجی نام کشتی گیران مطرحی همچون کارلین، ولاسوف، الکسانیان، گاردنر، بوررو قرار گرفته بود که در میان اسامی ۱۶ نفر حاضر در این رقابت نام حمید سوریان دارنده مدال طلای المپیک و ۶ مدال طلای جهان و محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان مورد اقبال بیشتر مورد اقبال بیشتر قرار گرفت.

بر اساس رأی کاربران حمید سوریان محبوب‌تر از شینیبو اتو از ژاپن و آرتور الکسانیان از ارمنستان و رومن ولاسوف قهرمان نامدار روسیه را بود و به مرحله پایانی راه یافت و محمدعلی گرایی با نظر کاربران محبوبت‌تر از پیتر کایروف از بلغارستان، رضا کایالپ از ترکیه و الکساندر کارلین قهرمان افسانه‌ای از روسیه شناخته شد و به دیدار راهی دور پایانی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار