زن مسلح سرکرده باند سرقت شمش

زن جوان که با همدستی شوهرش وسه مرد دیگر یک باند سرقت مسلحانه تشکیل داده بود با تلاش کارآگاهان پلیس البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دو هفته پیش به‌دنبال سرقت مسلحانه از یک شرکت خرید و فروش شمش مس در چهارراه طالقانی کرج خیلی زود تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی در محل سرقت حضور یافتند. در نخستین تحقیقات مشخص شد زن و مردی جوان به‌عنوان خریدار وارد شرکت شده‌اند، اما با تهدید اسلحه شمش‌های مس را به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان سرقت کرده و متواری شده‌اند.
پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارقان مسلح تیم ویژه‌ای تشکیل داد و پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته و شناسایی چهره و هویت سارقان سرانجام بامداد چهارشنبه متهمان این پرونده در فردیس کرج دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر گفت: یک زن و چهار مرد اعضای این باند بودند که با طراحی سناریوی سرقت از شرکت‌ها قصد داشتند از سه شرکت دیگر نیز با همین ترفند سرقت کنند که با دستگیری آن‌ها نقشه‌هایشان ناکام ماند.


بیشتربخوانید


رئیس این باند زن ۳۵ ساله‌ای است و شوهرش نیز با او مشارکت می‌کرد.

دو نفر از اعضای باند نیز دارای سوابق متعدد سرقت بودند و از محل دستگیری متهمان دو قبضه سلاح کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شده است. سارقان پس از سرقت شمش‌های مس به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان توانسته بودند آن‌ها را در بازار تهران بفروشند که هم اکنون مالخر‌های این پرونده شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس قرار دارند. سرهنگ نادر بیگی گفت: هم اکنون هر پنج متهم دستگیر شده برای بازجویی‌های بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار دارند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار