بیانیه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پی شهادت دکتر فخری زاده

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده، بر استمرار راه این شهید تاکید کرد.

بیانیه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پی شهادت دکتر فخری زادهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت و بر استمرار راه این شهید تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بدون شک شهادت دانشمند انقلابی مجاهد شهید محسن فخری زاده به دست تروریست‌های دون مایه، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر موفقیت‌های ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر فتح قله‌های علم و فن‌آوری است.

این دانشمند مومن و انقلابی در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری موثر در عرصه‌های مختلف جهاد داشت و جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیانگذاران صنعت هسته‌ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

اینجانب، شهادت این دانشمند برجسته و جهادی را به پیشگاه امام زمان عج، محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی
فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار