نام اساتید زنجانی در فهرست دانشمندان پراستناد دنیا می‌درخشد

مدیر روابط عمومی دانشگاه سراسری زنجان گفت: دکتر رمضانی و دکتر مبین در فهرست دانشمندان پراستناد جهان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سپهری مدیر روابط عمومی دانشگاه سراسری زنجان گفت: دکتر علی رمضانی و دکتر صالح مبین از اعضای هیات علمی این دانشگاه، در فهرست ۲درصد دانشمندان پراستناد فهرستی دانشگاه استنفورد قرار گرفتند.

او افزود: دانشگاه استنفورد به تازگی اسامی افراد پراستناد در ۲۲ رشته علمی را منتشر کرده است، که در این فهرست جامع ۱۵۹هزارو ۶۸۳ نفری که ۴۳۳ نفر از آن‌ها دانشمندان ایرانی هستند.

سپهری گفت: این پایگاه داده شامل ۲ درصد دانشمندان برتر جهان از زمینه‌های مختلف بر اساس شاخص کامپوزیت c که آن هم بر اساس شاخص‌های استانداری مثل اطلاعات مربوط به تعداد استنادها، H -Index و تألیف مشترک بوده که به تازگی در Plos Biology منتشر شده است.

او ادامه داد: اساتید منتخب زنجان، آقایان دکتر علی رمضانی استاد و عضو هیات علمی گروه شیمی و دکتر صالح مبین دانشیار و عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه زنجان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه سراسری زنجان افزود: دانشگاه زنجان هم اکنون دارای ۱۱ هزار دانشجو، دارای چهار دانشکده علوم با ۷ گروه آموزشی و ۴۷ رشته، دانشکده علوم انسانی با ۱۰ گروه آموزشی و ۴۲ رشته، دانشکده مهندسی با ۱۱ گروه آموزشی و ۳۸ رشته و دانشکده کشاورزی با ۸ گروه آموزشی و ۵۰ رشته می‌باشد.

دانشگاه زنجان ۴۰۵ عضو هیات علمی دارد که از میان آن‌ها ۲۴ نفر دارای مرتبه استاد تمام، ۱۱۹ نفر در رتبه دانشیاری و ۲۴۹ نفر نیز در مرتبه استادیاری و ۱۳ نفر نیز مربی هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.