تسلیت مسئولان خوزستان در پی شهادت فخری زاده

مسئولان خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت شهادت محسن فخری زاده معاون علمی و پژوهشی وزیر دفاع صادر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای شهادت محسن فخری زاده معاون علمی و پژوهشی وزیر دفاع  را تسلیت گفتند.

ترور دانشمند هسته ای ایران

فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد تسلامی خوزستان در پیامی شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حضرت امام خمینی (ره): همین شهادتها پیروزی را بیمه می کند. همین شهادتهاست که دشمن را رسوا می کند در دنیا  

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (احزاب.۲۳)

بازهم ایادی کفر و استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب قدس شریف، دست به حماقت و جنایتی بزرگ زدند ، ترور چهره‌ ی برجسته و دانشمند ممتاز هسته‌ای و دفاعی ‌کشور عزیزمان ، استاد شهید محسن فخری زاده؛ نشانی از کینه و خباثت دیرین دشمنان این ملت دارد.

به شهادت رساندن این دانشمند عزیز هر چند مصیبتی بزرگ است ، ولی دشمن بداند که با این نوع ترورها نه تنها اراده و ایمان ما سست نمی شود، بلکه پایان عمر خبیث آنان را تسریع می نماید، پیروان امام خمینی (ره) و سربازان امام خامنه ای (مدظله)، بزودی انتقامی سختر از آنان خواهند گرفت.

وقوع حادثه تروریستی برای دانشمند برجسته ایران

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان با صدور پیامی شهادت سردار محسن فخری زاده معاون علمی و پژوهشی وزیر دفاع و از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا وصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

ما شیشه عطریم بگویید به سنگ

وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبۀ دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بار دیگر چهرۀ پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ساخت.

ترور دانشمند مجاهد شهید محسن فخری زاده از سوی عوامل صهیونیست و استکبار داغ حاج قاسم سلیمانی را تازه کرد این شهادت گوارای او است، اما آلام ما را افزون می‌کند

اینجانب شهادت این دانشمند و مدیر متخصص و شایسته را که در راه خدا و از سوی پلیدترین عناصر بزدل تروریستی به شهادت رسید را خدمت رهبر معظم انقلاب، همکاران و خانواده این شهید بزرگوار و مردم عزیز کشورمان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان علو درجات برای آن شهید فرزانه خواستارم.

عبدالخالق درویشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر در پیامی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده را تسلیت گفت:

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بی شک ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران عزیزمان، محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقای توان دفاعی کشور نمود و خار چشم دشمنان بود ضایعه‌ای دردناک برای ملت ایران است.

اینجانب، ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری زاده به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خانواده معزز شهید و هموطنان گرانقدر، از خداوند متعال برای آن شهید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم و یقین دارم که با موفقیت ایران اسلامی در احقاق حقوق خود در عرصه بین المللی، خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان میهن به ثمر خواهد نشست.

پیام سردار خادم سید الشهدا در پی شهادت پدر هسته‌ای ایران

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده ارشد سپاه در جنوب غرب و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در پیامی ضمن محکوم کردن این جنایت ددمنشانه دشمنان کوردل نظام، شهادت دانشمند صنعت دفاعی ایران به دست عوامل تروریستی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده این شهید والامقام و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آورده است:

بسم رب الشهدا و صدیقین شهادت هنر مردان خداست

شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان صنعت دفاعی ایران بود سال‌ها با مدیریت جهادی و انقلابی با هدف حفظ آرمان‌های نظام و ارتقای سطوح علمی کشور در این حوزه تلاش کرد و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بی شک دشمنان قسم خورده نظام به زودی تاوان سختی برای این جنایت کورکورانه پس خواهند داد؛ شهیدانی نظیر احمدی‌روشن نیز در این مسیر جان خود را نثار کردند، اما خون پاک این شهدای والا مقام باعث افزایش عزت، قدرت نظامی ایران در منطقه و جهان و همچنین ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی شد؛ دشمنان باید بدانند که پرچم پرافتخار این میهن اسلامی به دست دانشمندان دیگر همچنان برافراشته است و روز به روز بر اقتدار ما در حوزه هسته‌ای افزوده خواهد شد و چنین جنایت‌هایی ذره‌ای از اراده این متخصصان برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای کم نخواهد کرد.

محسن فخری زاده یکی از چهره‌های تاثیرگذار ایران بود. نام وی به عنوان دانشمند و پدر هسته‌ای ایران یکی از ۵ شخصیت ایرانی در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر شده، بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.