تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی ادامه دارد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش نیرو‌های راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی روستا‌های استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک ۲ روز گذشته راه صد‌ها روستای این استان را بسته بود،گفت: از روز پنجشنبه با تلاش نیرو‌های راهداری راه ارتباطی خیلی از روستا‌های بسته شده بازگشایی شد و تلاش می‌شود راه ارتباطی سایر روستا‌ها نیز تا پایان امروز بازگشایی شود.

او با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق برفگیر و روستایی به حدود ۴۰ سانتی متر رسیده است،گفت: بارش برف از جمله راه ارتباطی حدود ۱۳۰ روستای بستان آباد، ۱۲۰ روستای هشترود و ۵۰ روستای مراغه و ده‌ها روستای چاراویماق، میانه و هریس را بسته بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: این روستا‌ها در مناطق کوهستانی و برف گیر استان واقع هستند و بیشتر آن‌ها به علت نداشتن راه ارتباطی مناسب در اثر بارش برف و کولاک بسته می‌شوند.

علیزاده افزود: نیرو‌های راهداری استان از روز پنجشنبه با آغاز بارش برف در راه‌های اصلی و آزادراه تبریز - زنجان استقرار یافته و مانع از بسته شدن آن‌ها و بروز راهبندان شدند و هم اکنون تمامی راه‌های فرعی ، اصلی و آزادراه پیامبر اعظم باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.