خبر تازه جهرمی درباره کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطلبی را درباره استفاده کاربردی از کارت ملی هوشمند در دولت الکترونیک در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر تازه‌ای را درباره عملیات مهم پست بانک منتشر کرد و درباره کاربری صحیح کارت ملی هوشمند در صفحه شخصی خود نوشت.


بیشتر بخوانید


آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت:

"حتما دیده بودین که از «کارت ملی هوشمند» کپی می‌گرفتند و شاید هم با لبخند تلخی، خاطره‌ای از این کار، در ذهنتون مرور بشه.

برای اینکه از کارت ملی هوشمند، «استفاده هوشمند» بشه، باید کاربردهای اون رو ترویج کرد و به دلیل عدم فراگیری کارت هوشمند بین همه، تا به حال دستگاه‌های مختلف سراغ استفاده‌ کاربردی از کارت ملی هوشمند نرفتند.

از پست بانک خواسته بودم که کارت‌خوان‌های کارت ملی هوشمند رو در تمام شعب نصب کنه. اگر حسابی می‌خواد افتتاح بشه یا چکی وصول بشه، دیگه با کپی گرفتن از کارت و تشخیص هویت توسط مسئول باجه نباشه؛ تا جعل و پولشویی دشوارتر از قبل بشه و از فساد پیشگیری کنه.

امروز این اتفاق مهم توی پست بانک عملیاتی شد، و شاید اولین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند در دولت الکترونیکی رو با حضور ویدئو کنفرانسی در جمع مدیران پست بانک رونمایی کردیم. بزودی این کار در همه دستگاه‌ها فراگیر خواهد شد."

اطلاعات جدید جهرمی درباره کارت ملی هوشمند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار