بیانیه سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران درباره محکومیت ترور ناجوانمردانه فخری زاده

سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران در بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده را محکوم کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

بیانیه سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران درباره محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند برتر، محسن فخری زاده

" ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون

قرآن کریم

هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خداکشته شده اند مرده اند، بلکه آن‌ها زنده اند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند.

بدین وسیله سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به نمایندگی از عموم قهرمانان، مدال آوران، نام آوران و پیشکسوتان کلیه رشته‌های تاریخ ورزش ایران، ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و نایب برحق ایشان، ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای حفظکم الله تعالی و عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی، ترور وقیحانه، ددمنشانه، ناجوانمردانه و بیشرمانه دانشمند برتر و بی نظیر جهان در علوم هسته‌ای ودفاعی دنیا، دکتر حاج محسن فخری زاده مهابادی توسط ایادی مزدور سرسپرده شوم استکبار جهانی کوردل، را شدیدا محکوم می‌نماید.

بی شک این خفاشان کثیف از سرعجز واستیصال، ناتوانی و درماندگی دست به چنین اقدامات خصمانه و ناجوانمردانه می زنند و این گونه حرکات رذیلانه نشان از ناتوانی و قبول درماندگی در مقابل قدرت و عظمت ایران همیشه سرافراز اسلامی است.

درپایان به مسببان این حرکت خبیثانه هشدار داده و اعلام می کنم که ایران اسلامی، انتقام سختی از جنایتکاران تروریست جهانی که بیشرمانه عامل شهادت سرلشگر حاج قاسم سلیمانی و حاج محسن فخری زاده شدند خواهد گرفت."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار