براتی:بلافاصله پس از مجمع فدراسیون فوتبال، اساسنامه اجرایی خواهد شد

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، درباره مسائل مختلف اساسنامه جدید فدراسیون صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با وجود تمام محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین و با مشارکت حداکثری اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و همین طور نمایندگان فیفا و AFC برگزار شد.

او افزود: خوشبختانه تمامی موارد مندرج در دستور جلسه، با مشارکت حداکثری اعضای مجمع تصویب شد و مهم‌ترین مسئله، اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال با رای کم سابقه ۷۰ رای از مجموع ۷۵ رای به تصویب رسید. ۵ رای دیگری هم که به دست نیامد، به این دلیل بود که رای گیری به صورت مجازی انجام شد که ۲ رای مراحلشان تکمیل نشد و برای شفافیت محاسبه نکردیم. در مجموع با ۷۰ رای از ۷۵ رای قانونی، اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب رسید و بلافاصله پس از این مجمع، اساسنامه تائید شده اجرایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به زودی در دستور جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، تاریخ مجمع انتخاباتی نیز تعیین خواهد شد و از طریق دبیرکل فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی می‌شود تا مراحل فراخوان و ثبت نام نامزد‌ها صورت بگیرد. باید از همه افراد و رسانه‌ها که در این راه کمک کرده‌اند، تشکر کنم. امیدوارم این روز هم شبیه به صعود تاریخی دیگری برای فوتبال ایران تلقی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار