سارقان لوازم خودرو در تهران بازداشت شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو کشف ۱۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "جلیل موقوفه ای" گفت: از اوایل آبان ماه سال جاری پنج فقره پرونده با موضوع سرقت لوازم و محتویات خودرو در کلانتری ١١٢ ابوسعید با مشخصات و سرنخ‌های یکسان تشکیل و بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات کلانتری ١١٢ قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تیم عملیات کلانتری ابوسعید در تحقیقات میدانی دریافتند هر پنج سرقت با استفاده از یک موتور سیکلت دو ترکه انجام می‌شود و در یکی از سرقت‌ها بخشی از چهره یکی از سارقان مشخص است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار تیم عملیات کلانتری ابوسعید قرارگرفت و افسران عملیات کلانتری موفق شدند در پی جویی‌های انتظامی هویت یکی از متهمان را که ساکن جنوب تهران است را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری ابوسعید انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، اضافه کرد: متهم اظهار داشت، به همراه یکی از دوستان قدیمی خود که ١٣ سال با یکدیگر در ارتباط هستند دست به این سرقت‌ها زده است و در چند ماه گذشته بیش از ١٠٠ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو مرتکب شده اند و اموال مسروقه را به مالخری در محله مولوی فروخته است.

سرهنگ موقوفه‌ای افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران دریافتند که همدست دوم متهم در مخفیگاه مالخر حضور دارد که با هماهنگی‌های قضائی هر متهم در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شدند و برای تعدادی اموال سرقتی نیز از مخفیگاه مالخر کشف شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال بر آورد کرده اند، هر سه متهم پس از تحقیقات کلانتری به مرجع قضائی معرفی و با دستور قضائی راهی زندان شدند.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارقان خودروی اینترنتی بلافاصله پس از سرقت

کارت سوخت خودروی دزدی دست سارقان را رو کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار