مشارکت ۱۸ تیم در طرح شهید سلیمانی سرپل ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : ۱۸ تیم در طرح شهید سلیمانی به منظور پایش، نظارت، مراقبت و حمایت از اقشار مختلف جامعه در مواجهه با ویروس کرونا مشارکت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : طرح شهید سلیمانی در راستای مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه «هر خانه یک پایگاه سلامت» اجرا می‌شود.

او گفت : این طرح به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از اول آذرماه با مشارکت بسیجیان، کادر بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر در سرپل ذهاب آغاز شده و مبتنی بر برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت بوده که از سوی وزارت بهداشت درمان و سازمان بسیج مستضعفان طراحی شده و در این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: از همکاری اصناف و بازاریان فعال در گروه‌های شغلی یک عملا با این تیم‌های نظارتی و مراقبتی همکاری لازم را دارند تقدیر می‌کنیم.

جمالی نیا افزود: کلیه ادارات شهرستان سرپل ذهاب تعطیل و ادارات خدمات رسان نیز با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند و مشاغل گروه ۲، سه و چهار تعطیل است.

او گفت: از مردم می‌خواهیم همچنان مشارکت لازم را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک داشته باشند و در خانه‌های خود بمانند و از تردد‌های غیر ضرور پرهیز کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار