جاده‌های آذربایجان‌شرقی لغزنده است

 رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های استان به علت بارش برف و باران گفت: در زمان حاضر تمامی محور‌های اصلی و فرعی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ کریمی نژاد  رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان حاضر برخی جاده‌های آذربایجان شرقی برفی است و برای تردد در آن‌ها به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

او گفت: هم اکنون در محور‌های بناب، مراغه، چاراویماق، آزاد راه پیامبر اعظم در محدوده بستان آباد- هشترود و سراب شاهد بارش برف هستیم.

سرهنگ کریمی نژاد گفت: در گردنه‌های گویچه بل و سامبران نیز بارش برف به صورت پراکنده می‌باشد و بقیه محور‌های استان بارانی و لغزنده است.

او در این شرایط، کنترل تجهیزات ایمنی خودور از جمله ترمز و برف پاک کن را ضروری دانست و از رانندگان خواست قبل از سفر‌های بین شهری از طریق شماره تلفن ۱۴۱ راهداری در جریان وضعیت محور‌ها قرار بگیرند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه ساز بودن وضعیت جاده‌های استان نسبت به رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئن تاکید کرد و از رانندگان خواست از ترمز‌های ناگهانی پرهیز کنند.

او از کسانی که قصد سفر در محور‌های ارتباطی استان را دارند خواست با رعایت سرعت مطمئن و استفاده از کمربند ایمنی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار