پلمب ۸۳ واحد متخلف در شهرستان تاکستان/جریمه ۱۶۹ خودرو از ابتدای طرح تا کنون

فرماندار تاکستان گفت: از زمان شروع طرح جامع محدودیت‌ها و نظارت محله محور ۸۳ واحد متخلف پلمب و ۱۶۹ خودرو جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طاهری رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان گفت: از تشکیل ۸ تیم بازرسی با حضور اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: از زمان شروع طرح جامع محدودیت‌ها و نظارت محله محور ۸۳ واحد متخلف پلمب شدند و ۳۰۰۰ مجوز تردد برای واحد‌های صنعتی، کشاورزی و مشاغل ضروری پس از بررسی مدارک صادر شده است.

طاهری افزود: از ابتدای شروع جامع محدودیت‌ها نیروی انتظامی و راهور در ۳ نقطه از شهر مستقر شده و از ورود خودرو‌های غیر بومی به داخل شهر جلوگیری کرده که در همین راستا تمام ورودی‌های فرعی مسدود گردید.

او در ادامه نظارت روزانه توسط گشت بازرسی در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ادارات و بانک‌ها، جمع آوری دستفروشان، ممنوعیت برپایی روز بازار‌ها، برخورد با برگزار کنندگان مراسم عروسی در سطح شهرستان با هماهنگی مقام قضایی، برگزاری روزانه ستاد کرونای شهرستان، حضور پرسنل راهور در مرکز مانیتورینگ شهرداری و رصد تردد‌ها، جریمه ۱۶۹ خودرو از ابتدای طرح تا کنون، ایجاد نقاهتگاه برای بستری و قرنطینه بیماران کرونایی در دانشگاه آزاد از جمله اقدامات ستاد کرونای شهرستان بوده است.

فرماندار تاکستان از تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی با مشارکت سپاه، شبکه بهداشت، تبلیغات اسلامی و هلال احمر خبر داد و گفت: ۱۱۰ پایگاه در سطح شهرستان با حضور ۲۵۰۰۰ نفر تشکیل گردیده که نسبت به شناسایی بیماران در محلات شهر‌ها و روستا‌ها اقدام می‌نمایند.

طاهری به استمرار طرح آمران سلامت اشاره نمود و گفت: آمران سلامت در مراکز پر تردد شهر مستقر شده و نسبت به توزیع ماسک در صورت عدم استفاده شهروندان از ماسک و توصیه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام می‌نمایند.

او اضافه کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه و توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات ستاد مقابله با کرونای شهرستان می‌باشد.

طاهری در پایان از همه اعضای ستاد به ویژه نیروی انتظامی، سپاه، شبکه بهداشت، اداره صمت، بسیج، ادارات و تمام نهاد‌های عضو ستاد به دلیل همراهی و همکاری خوب یا ستاد کرونای شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار