خرسندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرداخت وام خرید تجهیزات کمک آموزشی به دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: صندوق رفاه مبلغی را در اختیار دانشگاه قرار داده است تا به عنوان وام، جهت خرید تجهیزات کمک آموزشی در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: به دانشجویان خوابگاهی اعلام کرده ایم که در طول دوران اعمال محدودیت‌های کرونایی به هیچ عنوان تردد نکرده و مسافرتی نداشته باشند.

او افزود: کنترل حضور و غیاب دانشجویان خوابگاهی را تشدید کرده ایم تا به اینصورت مخاطره‌ای دیگران را تهدید نکند. تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را به دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها ابلاغ کرده ایم و در حال حاضر تمامی دانشجویان مستقر در خوابگاه دارای آرامش روانی و سلامت جسمانی هستند.

خرسندی درباره حذف ترم دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ترم جاری، گفت: در ترم گذشته حدود ۲۰ نفر از دانشجویان ترم را به علت نداشتن امکانات آموزشی حذف کرده اند که جهت تهیه وسایل کمک آموزشی توسط دانشگاه از آن‌ها حمایت شده است و در ترم جاری معضلی در این خصوص نداشته‌ایم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: از طرف صندوق رفاه یک وام ضروری در اختیار دانشگاه قرار گرفته است که آن را برای خرید وسایل کمک آموزشی دانشجویان تخصیص داده ایم و به هر دانشجویی که دارای شرایط باشد حداقل ۳ میلیون تومان و حداکثر ۵ میلیون تومان وام خرید تجهیزات کمک آموزشی تعلق می گیرد.

خرسندی درباره برنامه ریزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور آشنایی نودانشجویان با امکانات آموزشی گفت: برنامه حضوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهت آشنایی نو دانشجویان باامکانات آموزشی دانشگاه به دلیل افزایش همه گیری کرونا برگزار نشد. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار