پیام تسلیت مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان درپی شهادت دانشمند پاسدار محسن فخری‌زاده

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در پی شهادت دانشمند سرافراز محسن فخری زاده پیامی صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در پی شهادت دانشمند سرافراز محسن فخری زاده بیان داشت:شجره طیبه اسلام طی قرون متمادی از خون شهیدان سلحشور آبیاری و به آنچنان استحکامی رسیده است که گزندی از طوفان‌های دوران و تبر‌های خونین دشمنان زبون متوجه آن نخواهد شد و در ادامه راه نیز با رشادت‌ها، ایثار‌ها و جانفشانی ایثارگران همواره خاری در چشم و تیری در قلب سیاه دشمنان زبون شده است.

از قبل و بعد از انقلاب اسلامی دستِ ستم و ظلم عزیزان بسیاری را از ما گرفته است، اما این شهادت‌ها چیزی جز سرافرازی و صعود همه جانبه به سمت سعادت، افتخار و عزتمندی برای ایران نداشته و در مقابل خفت و خواری دشمنان ما را با هر جنایتشان صد چندان کرده و عاملی برای وحدت و هم افزایی در کشور عزیزمان بوده است.

بار دیگر اوج خباثت، عداوت و کینه‌توزی دشمنان قسم خورده مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ترور شوم دانشمند فرهیخته کشور دکتر محسن فخری زاده نمایان شد و این شهید بزرگوار به جمع یاران شهیدش پیوست.

خدمات ارزنده شهید فخری زاده در سال‌های اخیر موجب پیشرفت و بازدارندگی کشور در عرصه‌های دفاعی و هسته‌ای شده بود و خون این شهید بزرگوار درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای از جنایت رژیمِ ذاتاً تروریست صهیونیستی است که نه تنها کشور را از مسیر رو به تعالی رفته بازنخواهد گرداند بلکه عزم و اراده ما و بخصوص جوانان ما را در مسیر اعتلای بیشتر مضاعف خواهد کرد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند فرهیخته به مقام معظم رهبری، خانواده شهید و ملت شریف ایرانی، انتقام سخت خون این شهید را اضمحلال بیشتر و فروپاشی رژیم‌های استکباری و صهیونیستی می‌دانم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار