علت سانحه رانندگی عوارضی قزوین _ کرج در دست بررسی

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: علت دقیق سانحه رانندگی در عوارضی قزوین _ کرج در دست بررسی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ ذاکری منش رییس پلیس راه استان افزود: لغرندگی جاده و بی توجهی راننده اتوبوس و ناتوانی در کنترل خودرو در بروز این حادثه تاثیر گذار بوده، اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

او در تشریح این حادثه اضافه کرد: این اتوبوس از کرج به سمت اردبیل در حال حرکت بود که هنگام رسیدن به عوارضی شماره ۲ در آزا راه قزوین، کرج با اصابت به سمت راست یک کامیون به علت ناتوانی راننده در مهار خودرو به سکو‌های عوارضی برخورد می‌کند.

رییس پلیس راه استان گفت: لغرندگی جاده و بی توجهی راننده و ناتوانی در کنترل خودرو در بروز این حادثه تاثیر گذار بوده، اما علت اصلی حادثه در حال بررسی است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها از رانندگان خواست: در این شرایط با سرعت مطمئن حرکت کنند و وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

او همچنین با شاره به خلوت شدن جاده‌ها به علت شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن تاکید کرد: خودرو‌های عمومی که سرنشینان زیادی دارند باید بیشتر از گذشته احساس مسولیت و با دقت و سرعت مطمئن تری حرکت کنند.

به گفته رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین این سانحه ۱۴ مصدوم داشت که یک نفر در محل حادثه درمان شد و ۱۳ مصدوم دیگر پس از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی برای درمان به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار