مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره جزئیات اجرای پروژه زیرگذر شهید تندگویان توضیحاتی داد.

علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کلنگ زنی پروژ زیرگذر شهید تندگویان در میدان بهمن واقع در منطقه ۱۶ گفت: برای اجرای این پروژه با پیمانکار قرارداد بستیم و پیش‌بینی می‌کنیم اجرای پروژه ۶۷ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه این پروژه دارای دو بخش است، گفت: یک بخش آن زیرگذر است و بخش دیگر هم پل چپ گرد است که از مسیر شهید نواب شمال به شهید تندگویان شرق یا همان میدان بهمن متصل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در این پروژه اولویت در اجرای زیرگذر است، افزود: این زیرگذر ۲۰۰ متر فضای پوشیده دارد و از دو طرف هم ۱۰۰ متر رمپ دارد که در مجموع ۴۰۰ متر طول کل زیرگذر می‌شود.

پیوسته ادامه داد: اجرای زیرگذر شهید تندگویان دارای معارضین لوله آب است که در حال برنامه ریزی با آب و فاضلاب هستیم تا لوله‌ها جابجا شوند و در این هفته تکلیف معارضین معلوم می‌شود.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خاطرنشان کرد: اکنون کار شمع گذاری برای زیرگذر در حال انجام است و تا ۸ ماه آینده این پروژه به اتمام می‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار