ساخت منزل مسکونی برای پیرزن نیازمند اندیمشکی

مسئول گروه جهادی شهید احمد حاجیوند الیاسی گفت: با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید سلیمانی برای پیرزن نیازمند اندیمشکی منزل مسکونی ساخته می‌شود.

ابراهیم حاجیوند شصتی مسئول گروه جهادی شهید احمد حاجیوند الیاسی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش گروه جهادی شهید احمد حاجیوند الیاسی و مرکز نیکوکاری شهید سلیمانی ساخت منزل مسکونی برای یک بانوی نیازمند که سرپرستی نوه یتیم خود را به عهده دارد و فاقد منزل است، آغاز شد.

او با اشاره به اینکه برای شروع ساخت این زمین ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار اولیه از سوی مردم جمع آوری شده است افزود: مرکز نیکوکاری شهید الیاسی با هدف کمک به نیازمندان تشکیل شده است و به دلیل شرایط بد اقتصادی و بحران کرونا نمی‌شود از دولت توقع حمایت داشت که انتظار می‌رود مردم تا پایان تکمیل ساخت این زمین، گروه جهادی را همراهی کنند.

حاجیوند شصتی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این مرکز نیکوکار به نیابت از سردار دل‌ها اقدام به پرداخت هزینه درمان و عمل جراحی ۲ بیمار، کمک جهیزیه عروس و تعمیر و تکمیل ساخت ۳خانه نیازمند و همچنین توزیع ۷۰ بسته کمک غذایی و معیشتی، وسایل خانه شامل بخاری، بوفه، ۳عدد یخچال، تعدادی لباس و چادر میان نیازمندان کرد.

مسئول گروه جهادی شهید احمد حاجیوند الیاسی اندیمشک ادامه داد: خدمت به خلق خدا در فرهنگ و تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوان دارد و گره گشایی و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینی باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و مردم می‌توانند با کمک‌های خیلی کوچک خود به موسسات خیریه، درثواب کار‌های بزرگ که برای افراد ناتوان انجام می‌شود، سهیم باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.