آئودی کیت اسپورت خودرو TTS را عرضه می‌ کند

شرکت آئودی اعلام کرد کیت اسپورت خودرو آئودی TTS را عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آئودی نسخه جدید خودرو TTS خود با نام Competition Plus را با رنگ‌های بسیار جذابی وارد بازار کرده است. اما به تازگی این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد برای دو مدل کوپه و تبدیل پذیر این خودرو، یک بسته اسپورت عرضه کند که ظاهر این خودرو را بسیار جذاب‌تر از قبل خواهد کرد. بسته اسپورتی که قرار است برای این خودرو عرضه شود شامل چرخ‌های ۲۰ اینچی به رنگ مشکی، تغییر رنگ‌های کولیس ترمز به رنگ قرمز و تغییر بسیاری از قطعات داخلی خودرو به رنگ مشکی است. علاوه این بسته اسپورت، آرم آئودی را در دو طرف خودرو و روی چرخ‌های عقب اضافه خواهد کرد.

در بسته اسپورت این خودرو، دوخت صندلی‌های چرمی به رنگ قرمز یا آبی درآیند؛ این رنگ با توجه به رنگ بدنه خودرو انتخاب خواهد شد. از دیگر تغییرات در دسترس برای کاربران، می‌توان به امکان تغییر کنسول جلویی خودرو به جنس کربن اشاره کرد.

 خودرو TTS

مشخصات فنی خودرو TTS

خودرو TTS دارای یک موتور چهار سیلندر دو لیتری توربو شارژ است که قدرتی معادل ۳۲۰ اسب بخار دارد و گشتاوری ۲۹۵ پوندی تولید می‌کند. مدت زمان صفر تا صد این خودروی دو دیفرانسیله برای مدل‌های کوپه ۴.۵ ثانیه و برای مدل تبدیل پذیر یا همان سقف متحرک، حدود ۴.۸ ثانیه ثبت شده است.

این خودرو دارای یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه است و قیمت فعلی آن در بازار آلمان ۶۱ هزار یورو ثبت شده است و هنگام خرید روی آن ۱۹ درصد مالیات اضافه خواهد شد. با این حال هنوز تصویری از نصب این پکیج اسپورت روی خودرو‌ها منتشر نشده است و باید تا زمان انتشار اولین تصاویر، منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار