برگزاری رزمایش سلامت در مساجد استان اصفهان

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: رزمایش سلامت در مساجد استان اصفهان به‌منظور رهایی از ویروس منحوس کرونا در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، درباره جزئیات برگزاری رزمایش سلامت اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا طرح رزمایش سلامت در مساجد استان در حال اجرا است که قرار‌گاه‌هایی در هر مسجد برای کمک در زمینه‌های بهداشتی و افزایش سطح آگاهی مردم درباره این ویروس ایجاد شده است. وظیفه این قرارگاه‌ها تشویق به استفاده از ماسک، برگزار نکردن مهمانی‌ها و تذکر به رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.


او با بیان اینکه در کل استان اصفهان ۵ هزار و ۲۲۰ مسجد داریم افزود: در شهرها امامان جمعه کمبود مساجد را تشخیص و برای تأسیس آن اقدام می‌کنند. در شهر اصفهان بیش از ۸۰۰ مسجد داریم که یکی از وظایف امامان جمعه برگزاری نماز‌های صبح، ظهر و شب در مساجد است.


مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: در مساجد باید مکتب حاج‌قاسم سلیمانی را آموزش دهند و نیروهای انسانی امثال شهید حججی را تربیت کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.