پیامک‌های دریافتی دهم آذرماه ؛

از افزایش قیمت خودرو توسط سایپا تا سردرگمی شرکت کنندگان آزمون استخدامی

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم آذرماه ، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم آذرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۷۷۹....۹۱۸: سلام. از شما درخواست دارم پیگیر تمدید کنکور نظام قدیم باشید. سپاس


۶۶۴۸....۹۱۶: چرامسئولین برای فروش سهام که فروخته ایم رسیدگی نمی‌کنند بعداز چندماه که ۳۰ درصدفروخته ایم ۲ ماه است هرماه مقداری جزعی به حسابمان می‌ریزند لطفامطرح کنید چندباره پیام می‌دهم.


۱۳۱۸....۹۱۲: سلام خسته نباشید اول اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا چرا سایتی برای جمع آوری گزارش‌ها شکایات و یا نظرات ندارد که پیگیری کنند برخی مشکلات را و مشکل دوم اینکه ایران خودرو و سایپا الان وقتی ماشین تحویل می‌دهند شرط کیلومتر کارکرد برای برقراری گارانتی خودرو می‌گذارند در حالی که در این شرایط اصلا نمی‌شود تردد داشت. الان از کجا می‌شود پیگیری کرد و این شرط را لغو کرد اگر شما بتوانید پیگیری و اطلاع رسانی کنید ممنون می‌شوم.


۰۰۱۷....۹۱۷: با سلام لطفا پیگیری شود که چرا و به چه علت تمامی آزمون‌ها با تعداد شرکت کننده کمتر، لغو و به اسفند موکول شده، در حالیکه فراگیر با ۵۷۰ هزار شرکت کننده همچنان ۱۱ دی در اوج کرونا، و سرما باید برگزار شود؟ با تشکر


۰۶۷۲....۹۱۱: باسلام خسته نباشید من پیک اسنپ فود هستم و به خاطر کم بودن کرایه‌ها اعتراض دارم الان ۳روز هست کسی به ما اهمیت نمی‌دهند لطفاشما پیگیر این کار باشید. ممنون


۰۸۵۸....۹۳۶: سلام پیگیری کنید چرابرای سهام عدالت دوباره باید ثبت نام کنیم با این همه گرفتاری وکرونا نفری شصت هزارتومان ازکجا بیاوریم به کافی نت برای ثبت نام بدهیم لطفأ پیگیری کنید.


۱۹۹۰....۹۱۷: سلام لطفا در مورد افزایش بی رویه قیمت کوییک دنده‌ای از ۶۱ میلیون به ۱۳۰ میلیون جهت تحویل در ۳ ماهه سوم سال پیگیری نمایید.


۰۸۷۸....۹۰۳: سلام لطفا سازمان سنجش آزمون استخدامی را مشخص کند۱۱دی برگزار می‌شود یانه؟


۱۴۵۹....۹۱۳: سلام. لطفا در مورد وام معیشتی برای زنانی که یارانه خود را برای طلاق جدا کردند و الان تنها زندگی می‌کنند ودر آمد ثابتی ندارند گزارشی تهیه کنید که آیا مشمول وام می‌شوند یا خیر؟


۶۰۷۷....۹۳۰: سلام خواهشمندیم که بررسی کنید چرا ایران خودرو هنوز قرارداد‌های قبلی خود تحویل ۶ ماهه که اردیبهشت قبل از قرعه کشی‌ها نوشته شده را سر موعد مقرر تحویل نداده و هر ماه سه یا چهار بار فروش فوق العاده دارد. اگر ماشین دارد که باید به مشتری‌های قبلی که وقت دریافت ماشینشان رسیده بدهد واگر ندارد چرا فروش فوق العاده برگزار می‌کند واقعا از شما عاجزانه خواهش داریم بررسی کنید.


۰۰۶۰....۹۱۰: سلام در این روز‌های کرونایی لطفاً به خطوط تولید سایپا سر بزنید و با چشم خودتون ببینید پرسنل بدون رعایت فاصله چگونه مشغول به کار هستند آمار مبتلایان و فوتی‌ها هم زیاد است. ولی برخی از پرسنل اداری از طرح دورکاری استفاده می‌کنند لطفاً به خاطر فرزندان کارگران پیگیری کنید.ممنون


۸۱۵۹....۹۳۰: باسلام محله تهران پارس از زباله‌های شاید نزدیک به چندماه است که جمع آوری نشده. خواهش می‌کنم با توجه به شرایط وخیم کرونایی پیگیری کنید. تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
سلام لطف کنید به مسعولین بگیدیه فکری به حال دامداراکنین داروها همه تواین دوماه چندبرابرکردین داریم ورشکست میشیم جوکیلویی 1700بوده الان شده 6تومن قبلا سالی نهایت 4تا5میلون دارواستفاده میکردیم براگوسفندا الا ماهی این مبلغ اگه نمیتوندکاری کنیدبگید جمع کنیم همشوبدیم کشتاربریم سراغ یه شغل دیگه؟؟؟؟( ممنون میشیم برسونید به دستشون )
آخرین اخبار