آزادسازی نزدیک به ۷۹ هزار مترمربع زمین در کاشان

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از آزادسازی ۷۸ هزار و ۸۷۷ مترمربع از زمین‌های ملی شهرستان کاشان به ارزش ۷۲۲ میلیارد ریال در چهار ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجتبی آراسته رییس اداره راه و شهرسازی کاشان افزود: در این مدت ۳۸ مورد تعرض به زمین‌های ملی در شهر‌های کاشان، برزک، قمصر، نیاسر و کامو در شهرستان کاشان با تلاش شبانه‌روزی کارکنان اداره راه و شهرسازی این شهرستان و عوامل یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان شناسایی و رفع تصرف شد.

او ادامه داد: ۳۲ هزار و ۳۱۵ مترمربع از این زمین‌ها در کاشان، ۳ هزار و ۵۵۰ مترمربع در شهر قمصر، ۶ هزار و ۱۱۴ مترمربع در شهر برزک، ۲۳ هزار و ۳۹۸ مترمربع در شهر نیاسر و یک مورد به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهر کامو از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان اظهار داشت: ۲۲ مورد از زمین‌های بازپس‌گیری شده به ارزش افزون بر ۵۹۳ میلیارد ریال با حکم قضایی و ۱۶ مورد دیگر با حکم دادستان اجرایی شده است.

آراسته با هشدار جدی درخصوص هرگونه تعرض و دست‌اندازی به اموال و زمین‌های دولتی تاکید کرد: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت اداره راه و شهرسازی کاشان قرار دارد و در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف زمین‌های ملی با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد خواهد شد.

شهرستان ۳۶۸ هزار نفری کاشان با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومترمترمربع، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.