برگزاری نشست شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری

آخرین نشست تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش منطقه آزاد اروند در سالن جلسات این سازمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی الیاسی مدیر آموزش، توسعه وتعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در آخرین نشست تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش منطقه که با حضور مسئولان و نمایندگان مراکز آموزشی و سازمان‌های ذی‌ربط در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، گفت: کمک به بدنه اقتصاد برای دستیابی به اطلاعات، علم و پژوهش های روز جهت بالا بردن کیفیت تولیدات و ارتقاء کیفیت، نو آوری و دستیابی به تولیدات جدید به لحاظ حجم و کیفیت تنوع و دیگر خواص از اهداف این شورا است.

اوتصریح کرد: باید به سمت اقتصاد رقابت پذیر دانش محور برویم که بتواند روی پای خود بایستد و توانایی حیات بهینه را در جامعه خصوصا در شهر‌های آبادان و خرمشهر شاهد باشیم.

الیاسی اظهار داشت: کلیه دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، ادارات آموزش و پرورش و شهرک‌های صنعتی که تا کنون برنامه‌های اجرایی خود را به این ستاد ارائه نداده اند می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۵/۹/۱۳۹۹ برنامه‌های خود را به صورت مکتوب به مدیریت آموزش و توسعه کسب و کار‌ها اعلام نمایند.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه کلیه نهاد‌های آموزشی ذکر شده، باید پژوهشگران و فناوران برگزیده خود را به کمیته علمی ستاد برگزاری معرفی نمایند، اذعان داشت: در هفته پژوهش به هر پژوهشگر و فناور برگزیده مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عنوان هدیه پرداخت خواهد شد.

الیاسی اظهار داشت: در این نشست مقرر گردید تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده‌ای که از سوی مراکز آموزشی و آموزش عالی، سازمان‌ها و ادارات و شهرک‌های صنعتی معرفی می‌شوند، مبلغ ریالی توسط دانشگاه‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی تأمین شود و سازمان منطقه آزاد اروند نیز به هر پژوهشگر و فناور برتر یک لوح تقدیر اهدا نماید.

او تأکید کرد: مبلغ اهدایی تجلیل از پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی آبادان، دانشگاه فرهنگیان و ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت خواهد شد.

هفته پژوهش و فناوری در سال ۱۳۹۹ از ۲۲ آذر ماه به مدت یک هفته با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار می‌شود که مهمترین رویداد پژوهش و فناوری رسمی و گسترده در سطح کشور است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.