تلاش تیم صنعت نفت آبادان برای کسب پیروزی در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا دیدار حساسی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان دارد و برای کسب پیروزی در این دیدار تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید سیروس پور موسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی این تیم با ذوب آهن اصفهان گفت:  باتوجه به اینکه دو بازی گذشته ی ما خارج از خانه برگزار شد ، این بازی برای بازیکنان جدید ما حساس و جذاب است.

او ادامه داد:تیم ذوب آهن اصفهان یکی از تیم های قدیمی و با کیفیت  لیگ برتر فوتبال  است و ما سعی کردیم نقاط  قوت و ضعف این تیم را شناسایی کنیم و فردا برای کسب ۳امتیاز این دیدار، تلاش خواهیم کرد.

پور موسوی افزود: خوشبختانه برای بازی مقابل تیم ذوب آهن  اصفهان همه بازیکنان خود را در اختیار داریم و نگران داوری بازی فردا نیستیم .

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با بیان اینکه VAR می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند ،عنوان کرد:اگر بتوانیم بودجه خود را به صورت مناسب به امکاناتی نظیر VAR، تیم‌های پایه و نقل و انتقالات تقسیم کنیم ،فوتبال ما رشد خواهد کرد.

پور موسوی در پایان اضافه  کرد: بازیکنان بزرگسال ما باید همیشه آمادگی لازم  را داشته باشند و اگر نیاز باشد باتوجه به تیم حریف از جوانان نیز استفاده خواهیم کرد  و هنوز زود است که در خصوص عملکرد بازیکنان اظهار نظر کنیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.