دستیاران حسن زاده در تیم فوتسال شهید منصوری مشخص شدند

محسن حسن زاده بعد از آنکه به عنوان سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک انتخاب شد، دستیاران خود را برای فصل بعد مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر تمرینات خود را از اواسط آبان ماه به صورت رسمی آغاز کرد و در این مدت توانست چند بازی دوستانه با تیم‌های خوب لیگ برتری برگزار کند. مسئولان تیم فوتسال شهید منصوری قرچک ابتدا تمرینات تیم را بر عهده حسین حسن زاده دستیار رضا داورزنی (سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال ستارگان ورامین) گذاشته بودند و بازیکنان زیر نظر او به تمرین پرداختند.


بیشتر بخوانید


بعد از گذشت چند روز از تمرینات مدیران این باشگاه با محسن حسن زاده سرمربی سابق تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم وارد مذاکره شده و بعد از توافق به دست آمده قرار شد که حسن زاده فصل بعد به عنوان سرمربی بر روی نمیکت تیم شهید منصوری قرچک بنشیند. همچنین حسین حسن زاده، هادی سلگی و حسین گنجیان به عنوان دستیاران حسن زاده او را در مسابقات فصل بعد لیگ برتر همراهی می‌کنند.

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در رقابت‌های لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان همگروه شده است و در نخستین مسابقه خود باید به مصاف نائب قهرمان فصل گذشته یعنی گیتی پسند اصفهان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار