سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان ادامه دارد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طی روز‌های اخیر با توجه به اجرای محدودیت‌های کرونایی شاهد کاهش تعداد مبتلایان و مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان هستیم.

او افزود:در حال حاضر ۶۹ بیماربستری مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان وجود دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:امیدواریم با همکاری خوب شهروندان و مسئولان بتوانیم شاهد کاهش بیشتر موارد بستری براثر ابتلا به این بیماری باشیم.

سلمان زاده با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در خرمشهرگفت: این طرح به زودی در آبادان و شادگان با همکاری سازمان بسیج و گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد و احتمال دارد نیروی‌های بهداشت با داشتن کارت شناسایی درب منزل حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: آزمایش‌های تست سریع بیماری در دسترس قرار گرفته و ممکن است این آزمایشات را در منزل برای افرادی که در تماس با بیمار بودند انجام دهیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان گفت: از تمامی شهروندان خواهشمندیم با کادر درمان، بسیج و بهداشت برای اجرای هرچه بهتر این طرح همکاری کنند تا شاهد کاهش بیماری در روز‌های آینده و ریشه کنی آن در سطح منطقه باشیم.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.