افزون‌بر ۹۲ درصد اصناف زابل محدودیت‌های کرونا را رعایت کردند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: برابر بررسی‌ها و بازدید‌های میدانی صورت گرفته از سطح شهر افزون‌بر ۹۲ درصد واحد‌های صنفی غیرضرور این شهرستان محدودیت‌های کرونا را رعایت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا شهری‌زاد  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: همکاری اصناف و بازاریان شهر زابل و مشاغل گروه‌های۲، سه و چهار در نهمین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

اوبا اشاره به ضمانت‌های اجرای این طرح در رابطه با تعطیلی گروه‌های شغلی٢، سه و چهار تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی شاهد تخلف و فعالیت تعدادی از صنوف غیرضرور بودیم که در همین راستا در قالب پنج تیم نظارتی ۱۳۸ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل افزود: در راستای نظارت‌ها ۴۹ واحد صنفی تذکر و ۱۹ واحد نیز به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و تعطیل نبودن پلمب شدند.

او تصریح کرد: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحد‌های صنفی گروه‌های ۲، سه و چهار موظف به رعایت آن هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار