رحمانی در صحن علنی:

طرح اقدام راهبردی از ورود جاسوسان به مراکز هسته‌ای جلوگیری می‌کند

نماینده تاکستان گفت: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران از ورود جاسوسان به مراکز هسته‌ای جلوگیری می‌کند.

طرح اقدام راهبردی از ورود جاسوسان به مراکز هسته‌ای جلوگیری می‌کندبه گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران گفت: ایران حُسن نیت خود را نشان داده است، اما آمریکا و ۱+۵ به تعهدات خود عمل نکردند و با خروج آمریکا اقدام مناسبی از سوی سایر طرفین اعمال نشده است و ما را معطل کرده‌اند.

او تصریح کرد: اکنون تحریم‌ها علیه کشور شدیدتر شده است و ما برای فعالیت‌های هسته‌ای، صنعتی و کشاورزی به انرژی هسته‌ای، به عنوان انرژی پاک نیازمندیم. باید در زمینه فعالیت‌های هسته‌ای اقدامات لازم را انجام داد. اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل کرد، به میزان اقدامشان ما هم به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران اقدامی ملی است. پس از برجام کماکان تحریم‌های بانکی، دارویی و غذایی پابرجا هستند، طرح یاد شده از ورود جاسوسان به مراکز هسته ای جلوگیری می‌کند، پس نباید اجازه دهیم جاسوسان، دانشمندان ما را شناسایی و ترور کنند. همچنین رهبری فرموده بودند باید تمام تحریم‌ها لغو شود و خود رئیس جمهور اعلام کرده بود تمام تحریم‌ها بدون استثنا برداشته خواهد شد، در صورتیکه اکنون چنین چیزی را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار