ستون های نوری شگفت انگیزی که در آسمان چین پدیدار شدند

پدیدار شدن ستون های نوری خیره کننده در آسمان یکی از مناطق چین مورد توجه مردم محلی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پدیدارشدن ستون‌های نوری خیره کننده در آسمان منطقه‌ای در چین موجب شگفتی ساکنان محلی شد. افراد محلی در منطقه «گِنهه» واقع در مغولستان داخلی شنبه شب این ستون‌های نوری شگفت انگیز را در آسمان مشاهده کردند.

ظهور این پدیده زیبای آسمانی موجب شد تا بسیاری از افراد محلی برای ثبت آن با تلفن همراه به بیرون از خانه هجوم ببرند.


بیشتر بخوانید


در یکی از تصاویری که منتشر شده است این نور‌های درخشان زرد، قرمز و آبی را که در پشت بام منزل مسکونی ظاهر شده اند به تصویر می‌کشد. ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی چین از این پدیده طبیعی مورد توجه میلیون‌ها کاربر قرار گرفت. برخی کاربران این پدیده را نور‌های درخشان منعکس شده از سقوط بلور‌های یخ در هوای سرد دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این پدیده واقعا زیباست. من به عنوان یک جنوبی (ساکن جنوب چین) عاشق این پدیده هستم، اما مشکل اینجاست که تحمل هوای سرد را ندارم.» کاربر دیگری نوشت: «این پدیده شبیه به یک پل رنگین کمان است.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که نور‌های درخشان در آسمان چین ظاهر می‌شوند. چند ماه پیش نیز پدیدارشدن نور‌های درخشان عجیب در آسمان شهر «شنژن» چین واقع در استان جنوبی گوانگ دونگ در نزدیکی کشور هنگ کنگ خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده نور‌هایی درخشان که دارای رنگ‌های قرمز، سبز و زرد بودند در آسمان ابری این شهر دیده می‌شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستون نوری ، آسمان چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۰:۵۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
از این چینی های همه چیز خور بیرحم و کافر و لاقید وبند کلاهبردئاراشون تو اینترنت ریختن همه چیز برمیا ید با لیزر نمورافکن ها قوی از راه دور تابانده می شود این بشر دو پای برای اهداف خودش همه کار میکند .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۱۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
خداوند در قرآن کریم میفرمایند ما آسمان را برروی ستونها برافراشتیم که شما قادر به دیدن آن نیستید.
آخرین اخبار