تداوم خدمات دامپزشکی با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی در اردبیل

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از تداوم خدمات دامپزشکی در سطح روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهلول تکلوی، مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: بنابر مصوبات ملی و استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خدمات دامپزشکی جزء مشاغل سطح یک و ضروری و مجاز به فعالیت طبقه بندی شده و کلیه کلینیک ها، مراکز مایه کوبی، داروخانه ها، آزمایشگاهها، مراکز پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در ایام محدودیت‌های کرونایی فعال بوده و مشغول خدمات رسانی هستند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۸۲ داروخانه، ۵ باب آزمایشگاه، ۱۵ درمانگاه عمومی، ۵۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، ۳۱ مرکز مایه کوبی و ۱۲ شرکت پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در سطح استان فعالیت می‌کنند افزود: فعالیت تمامی این مراکز با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت کامل مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا انجام می‌شود.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با تاکید براینکه کلیه اقدامات لازم در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مقابله با بیماری کووید ۱۹ در سطح ادارات دامپزشکی و خانه‌های بهداشت دام و مراکز خدمات رسانی دامپزشکی انجام شده است از نصب بنر‌های اطلاع رسانی، الزام کارکنان و مراجعین ادارات به استفاده اجباری از ماسک در اداره و انجام امورات اداری و نصب و تعبیه جایگاه‌های مناسب ضدعفونی در مبادی ورودی و خروجی و درج توصیه‌های بهداشتی کارشناسان سلامت در راستای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در سربرگ مکاتبات اداری در استان خبر داد.

تکلوی گفت: حدود ۳/۲ کارکنان این اداره کل در حال دور کاری بوده و در ایام تعطیل کارکنانی که ضرورت حضور آن‌ها در اداره وجود دارد در محل کار حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.