مدیرعامل بنیاد احسان خبرداد؛

راه اندازی طرح «احسان مهارت» /۲ آشپزخانه طبخ غذا در اهواز احداث شده است

سلیمانی از راه‌اندازی طرح «مهارت احسان» پس از پایان تخلیه منازل از آبگرفتگی شهر‌های سیل زده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، با حضور درمنطقه سیل‌زده درویشیه شهرستان کارون ضمن بازدید از وضعیت منازل آسیب دیده و دیدار با مردم، اظهار کرد: از روز گذشته و درپی دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، نیرو‌های امدادی و جهادی بنیاد احسان با تمام قدرت و توان به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: در این مدت از طرف ستاد اجرایی توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کننده، ۵ تن برنج، ۵ تن مرغ و دیگر اقلام جیره خشک بین آسیب دیدگان از آبگرفتگی در حال انجام است.

سلیمانی با اشاره به تخریب برخی منازل و وسایل زندگی مردم گفت: احداث دو آشپزخانه در اهواز و یک آشپزخانه در سربندر برای طبخ ۵۰ هزار پرس غذای گرم نیز از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام است.

مدیرعامل بنیاد احسان از راه‌اندازی طرح "مهارت احسان" پس از پایان تخلیه منازل از آبگرفتگی خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از پایان این مرحله، توسط گروه‌های جهادی متخصص همکار ستاد، وسایل آسیب دیده مردم این مناطق را تعمیر خواهیم کرد و تا آخرین لحظه عادی شدن شرایط زندگی درکنار مردم این مناطق خواهیم ماند.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار