خارج شدن ۵۰ تاکسی پیکان فرسوده از ناوگان تاکسیرانی همدان

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان از حذف ۵۰ تاکسی پیکان فرسوده از ناوگان تاکسیرانی همدان به زودی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میلاد کریمی,مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان  با اشاره به اجرای طرح تبدیل تاکسی‌های پیکان فرسوده به تاکسی‌های جدید اظهار کرد: ۳۰۰ تاکسی پیکان فرسوده در همدان وجود دارد که ۶۰ مورد تبدیل به خودرو‌های جدید و نوسازی شده‌اند.

او با بیان اینکه ۲۴۰ تاکسی فرسوده باقی مانده که باید تبدیل به خودرو‌های جدید شوند گفت: پیگیر دریافت وام‌هایی برای تاکسیداران نسبت به خرید خودرو‌های جدید هستیم.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه تا ۱۰ روز آینده به ۵۰ تاکسی پیکان فرسوده وام بدون بهره تعلق می‌گیرد افزود: طبق اولویت به این خودرو‌ها وام تعلق می‌گیرد که سابقه فعالیت و نبود تخلف و غیره مورد توجه است.

کریمی با بیان اینکه با این ۵۰ خودرو ۵۰ میلیون تومان وام تخصیص خواهد یافت خاطرنشان کرد: رانندگان حواله‌های خرید خودرو را نیز دریافت کرده‌اند و با واریز پول به حساب شرکت خودروسازی ایران خودرو، مابقی مبلغ را نیز رانندگان واریز کرده و خودرو فرسوده اسقاط و خودرو جدید تحویل گرفته می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که تا پایان سال ۱۰۰ تاکسی پیکان فرسوده تعویض شود گفت: قبلا ۶۰ تاکسی انجام شده و تا ۱۰ روز آینده ۵۰ تاکسی نیز انجام می‌شود که در مجموع احتمالا ۱۶۰ خودرو شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با تاکید به اینکه حمایت‌های شهردار در این اقدام موثر بوده و قدردان زحمات هستیم افزود: ناوگان حمل و نقل بعد از ۱۰ سال فعالیت فرسوده به حساب می‌آیند که در حال حاضر تاکسی پراید، روا و آر دی باید تبدیل شوند، اما تلاش ما این است ابتدا خودرو‌های پیکان تبدیل شوند، چون تردد با آن‌ها دیگر امکان‌پذیر نیست و بسیاری از آن‌ها کامل فرسوده شده‌اند.

انتهای پیام/غ

منبع فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی
۲۰:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
با سلام از ریس تاکسیرانی استان همدان خواهشمندیم یه فکری برای پیکان تاکسی های شهر اسدآباد بکنید ما که توان تعویض نقدی نداریم حداقل یه وام در نظر بگیرین تا ما بتوانیم پیکان تاکسی های خود اسقاط کنیم چون واقعا خیلی فرسوده هستند دیگه قابل تردد نیستند و ما هم درآمدی دیگری نداریم مچکریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام الان در تاریخ ۲۳ ۹ ۹۹ خودرو سمند ۱۱۸ ملیون نقد واسقاط یک تاکسی باید انجام شود که الان قیمت تاکسی پیکان به ۴۵ ملیون رسیده در همدان کسی هم که تاکسی پیکان دارد قصد فروش دارد که ۱۵ ملیون بزار روش بره یه پژو مدل ۸۶ بخره برای کسی که بخواد تاکسی صفر وارد کنه براش ۱۶۰ ملیون میشه واین کار درست نیست چون راننده تاکسی تا بخواد پول ماشین در بیاره باید ظرف مدت ۱۰ سال خودرو خودش باز تبدیل کنه من به عنوان یه راننده تاکسی یه نظر دارم خدمت مدیر مسعول شما تاکسی همون ۱۱۸ ملیون بدید ولی هرکسی پیکان داره خودش اسقاط نقدی تحویل بده این تور زوتر جم میشه این پیکان ها یا ماشین های فرسوده کسی فکرش میکرد تاکسی فرسوده همدان بشه ۴۵ ملیون با تشکر از اقای کریمی ریس تاکسیرانی