پسر ۴ ساله گمشده را شناسایی کنید + عکس

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی از انتشار تصویر پسربچه ۴ ساله به نام ابوالقاسم که در سال ۹۲ مفقود شده بود، به دستور مرجع قضایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: در سال ۹۲ خانواده‌ای از شهر‌های شرقی کشور برای زیارت به شهرری مراجعه کردند که پس از اسکان در اقامتگاه خود، مادر به همراه کودک خردسالش برای زیارت راهی حرم مطهر شده بود، اما در حین مسیر متوجه شد کودکش در کنارش نیست و هر چه کودکش را جستجو می‌کند او را پیدا نمی‌کند و به طور نامعلومی وی ناپدید شده است.

وی افزود: با توجه به مطرح شدن پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از سال ۹۲ و با عنایت به اینکه تا کنون اقدامات گسترده پلیسی انجام شده است، اما متاسفانه هیچ گونه سرنخی برای پیدایش فقدانی حاصل نشده است، بازپرس پرونده برای شناسایی و پیدایش فقدانی دستور انتشار تصویر وی را صادر کرده است.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از شهروندان خواست: در صورت شناسایی و داشتن هرگونه اطلاع از کودک ۴ ساله مراتب را به بازپرس شعبه یکم دادسرای شهرری و یا به شماره تلفن ۵۱۰۵۵۴۸۲۸۰-۵۱۰۵۵۵۵۶۵۹ پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کنند.

پسر ۴ ساله گمشده را شناسایی کنید + عکس


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۱۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه بعید زنده باشه.امیدوارم زنده باشه و گیره قاچاقچیان اعضا بدن نیفتاده باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
بعد 7 سال تازه عکسشو پخش میکنید..الان مردی شده برا خودش..جالبه واقعا
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
حالتون خوبه ؟؟ ۷ سال گذشته و چهره ش کلی تغییر کرده . باید سال ۹۲ تصویرش رو منتشر می کردید .
آخرین اخبار