سرمربی نساجی مازندران:

ما با رشادت برابر تیم نفت مسجد سلیمان پیروز شدیم/ قفل کردن رختکن تیم حریف عمدی نبود

وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی پرفشاری بود و اعضای تیم ما استرس زیادی داشتند، اما همه می‌خواستیم تا این پیروزی را به دست بیاوریم. زمانی که تیم هم‌دل شود، نتیجه را هم کسب می‌کند. ما با برنامه آمده بودیم و می‌دانستیم که آن‌ها روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی برنامه داشتند. نبض بازی را در دست گرفتیم و چندین فرصت خوب هم خلق کردیم.

او ادامه داد: به هر حال  نیمه دوم بازی  ۲ فرصت به حریف دادیم و  درمورد گل تیم حریف هم نظرات مختلف بود. در هفته‌های گذشته ما هم از داوری آسیب دیده‌ایم و همه باید تحمل کنیم. در نیمه دوم تغییراتی داشتیم و توانستیم به گل برسیم و نتیجه را حفظ کنیم. بازی‌های امسال گل‌های کمی دارد. همین تیمی را که در بازی با آن با رشادت پیروز شدیم، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس نتوانسته بودند ببرند. برای کسب حتی یک امتیاز هم تلاش زیادی باید کرد.

گل نفت مسجد سلیمان آفساید بود 

فاضلی درباره ادعای حسینی مبنی بر فشار مسئولان نساجی به داور مسابقه در طول هفته و اثرگذاری آن روی بازی، گفت: حسینی همکار ما است؛ اما من صحبت خاصی نمی‌کنم و باید منتظر نظر کارشناسان ماند. دوستان ما گفته‌اند که توپ آفساید بوده است؛ البته ما قبل از آن باید به گل می‌رسیدیم. اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر است و نباید به داوران فشار آورد. ما فقط می‌خواستیم از حق نساجی دفاع کنیم و بی احترامی نکردیم. این خواسته هواداران بود و باید جواب آن‌ها را هم داد.  

ما با رشادت برابر تیم نفت مسجد سلیمان پیروز شدیم/ قفل کردن رختکن تیم حریف عمدی نبود

کار کادر فنی برای بازی با پرسپولیس از امروز شروع می شود 

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس، خاطرنشان کرد: کار کادر فنی از اکنون شروع خواهد شد و بازیکنان از فردا استارت خواهند زد. در حال حاضر درباره  آن بازی صحبت نمی‌کنم و امیدوارم بتوانیم آن دیدار  را هم با نتیجه خوبی به پایان برسانیم. کار سختی داریم و باید بدانیم که نباید به حریف فرصت دهیم. نتیجه نگرفتن در ۲  بازی گذشته روی بازی امروز ما هم تاثیر گذاشته بود. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم و این روند در ادامه به ما کمک خواهد کرد.

فاضلی درباره کیفیت زمین مسابقه گفت: ما خودمان هم راضی نیستیم در این زمین بازی کنیم، اما کیفیت زمین نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است. در حال حاضر شرایط ما این است و باید با این وضعیت کنار بیاییم و حریفان هم باید تحمل کنند.

قفل کردن درب رختکن نفت مسجد سلیمان از طرف ما نبود 

او درباره قفل بودن درب رختکن تیم حریف و قطع برق رختکن در پایان بازی بیان کرد:  آن‌ها متوجه شدند که این مشکل از طرف ما نبوده است. به طور طبیعی  تدارکات زودتر باید به رختکن برود، اما برای آن‌ها این اتفاق رخ نداده است. این کار اصلا عمدی نبود و این موضوع را به تیم حریف هم منتقل کردیم. فوتبال ما باید به سمت سلامت و پاکی برود. ما اصلاً این رفتار‌ها را اگر به عمد باشد، نمی‌پسندیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی اظهار کرد: امسال تیم‌هایی می‌توانند نتیجه بگیرند که آرامش داشته باشند. تیم ما به اندازه کافی مدیریت هزینه کرده است و دلم نمی‌خواهد بار روانی روی تیم ما باشد. همه سعی خود را برای پیروزی می‌کنیم، اما نباید اجباری برای برد باشد، چون این موضوع به تیم استرس وارد می‌کند. دلم می‌خواهد هواداران واقعی، این موضوع را بدانند و به این آرامش تیمی کمک کنند.

من از مهاجمان تیم خود گلزنی نمی خواهم 

فاضلی درباره  ضعف گلزنی مهاجمان تیمش، تصریح کرد: من از مهاجمان تیم خود گلزنی نمی‌خواهم، بلکه از آن‌ها خلق موقعیت می‌خواهم. مهاجمان ما باید بهترین مهاجمان دفاعی باشند و خود را فدا کنند تا سایر بازیکنان گلزنی کنند. سبک بازی ما به این صورت است که بازیکنانی غیر از مهاجمان باید گلزنی کنند.

او در پایان گفت: تیم‌ها به دلیل نبود حضور تماشاگران کمی اذیت می‌شوند. امسال تیم‌های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس هم فقر گلزنی دارند، چه برسد به ما که کل هزینه تیم ما به اندازه یک مهاجم تیم‌های بزرگ است. امروز استرس ۲ بازی قبلی روی دوش تیم ما بود و همه فکر می‌کردند نکند گل مساوی را دریافت کنیم. امسال شاهد لیگ کم گلی خواهیم بود و من به این موضوع ایمان دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار