مربی تیم فوتبال سپاهان:

ما از نتیجه بازی برابر سایپا ناراضی هستیم/ داور بازی خطا‌های حریف را نمی‌گرفت

علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم سایپا توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان،  سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: ما برخلاف انتظار، سازماندهی  کرده بودیم تا حریف را تحت فشار قرار بدهیم و به گل برسیم، اما این اتفاق رخ نداد. شاید امروز مسئله را ساده گرفتیم. شانس‌های گل را در نیمه اول خیلی ساده از دست دادیم. تیم وارد بحران شد و بازیکنان وارد نبرد یک به یک شدند. همچنین  یک بازی ساده، در نهایت جنجالی شد. طبیعی بود که حریف به خاطر گرفتن یک امتیاز در اصفهان خوشحال‌تر باشد.

او ادامه داد: در مسیری که قرار داریم، این مساوی هم یکی از نتایج کار است. فشار زیادی روی این مسئله داریم که سطح فوتبالی خودمان را عوض کنیم و کیفیت بهتری داشته باشیم. درست است که از نتیجه صد در صد ناراضی هستیم، اما بازیکنانمان در ۲ بازی قبلی نشان داده‌اند، کیفیت بالاتری دارند.

مربی سپاهان: ما از نتیجه بازی برابر سایپا ناراضی هستیم/ داور بازی خطاهای حریف را نمی گرفت

ما باید بازی بد برابر سایپا را فراموش کنیم  

او افزود: امروز از آن روز‌هایی بود که باید بازی را فراموش کنیم. اما مسئله‌ای که من را قوی می‌کند، این است که بازیکنان وفاداری خاصی نسبت به هم دارند و  آن‌ها از همه ناراحت‌تر هستند. حرکت تیم رو به جلو است، چون بازیکنان و تیم ما شخصیت بالا و خوبی دارد. باید این بازی بد را هرچه زودتر فراموش کنیم.

مربی سپاهان درباره  این که ۲ نیمه متفاوت از این تیم اصفهانی دیده شد و در نیمه دوم جنگ هافبک‌ها را به حریف باختند، اظهار کرد: از شروع بازی آن طور که سازماندهی کرده بودیم و انتظار داشتیم که حتی در نبرد‌های یک به یک برنده باشیم، رقم نخورد. همین طور ادامه پیدا کرد و در  نیمه دوم هم به همین صورت بود.

رفیعی مقصر نتیجه تساوی برابر سایپا نبود 

مرزبان درباره این که سروش رفیعی با دریافت کارت زرد، بازی بعدی را از دست داده است و در نیمه دوم هم عملکرد قابل قبولی نداشته، گفت: او یکی از بازیکنان خیلی خوب ما در بازی‌های قبلی بود. طبیعی است که بازیکنان دچار اشتباه شوند. در مجموع باید بگویم این که سروش کارت گرفت و در کنار ما نخواهد بود، مسئله خوبی نیست. او یکی از بازیکنان با کیفیت ما است. گاهی بازیکنان نمی‌توانند همیشه ۹۰ دقیقه خوب باشند و باید اجازه بدهیم چند دقیقه هم بد بازی کنند. او می‌داند کی می‌تواند بهتر عمل کند، اما مقصر این نتیجه نیست.  

من به داوری معترض بودم 

مربی سپاهان درباره داوری عنوان کرد: من به داوری معترض بودم، چون از لحظه اول باید در نبرد‌های یک به یک زودتر وارد صحنه می‌شد. خیلی روی بازیکنان ما خطا کردند و  چند بار خود سروش رفیعی را زدند، اما داور عکس‌العملی نشان نداد. ما به داوری اعتراض نمی‌کنیم، اما امیدوارم داور یک بار خودش بازی را ببیند و مشاهده کند کجا باید کارت می‌داده است.

او در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که امروز باز هم آمدند و به تیم احساس خوبی دادند. این امید را به آن‌ها می‌دهم که تیم ما این نبود که امروز نشان دادیم و تیم بهتری خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار