سرمربی صنعت نفت آبادان :

به بازیکنانمان و توانایی هایشان اعتقاد داریم

سیدسیروس پورموسوی گفت: تیم ذوب اصفهان تیمی بزرگی است اما ما به بازیکنان و توانایی هایشان اعتقاد داشتیم زیرا بازیکنان باتجربه هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدسیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان  در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان گفت: پیروزی تیم را به هواداران صنعت نفت و مردم شریف آبادان تبریک عرض می کنم و خدا را شاکریم که یک بازی بسیار سخت و نفس گیررا توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: در این بازی ثابت کردیم که از لحاظ تیمی و هدف گذاری با برنامه پیش می‌رویم، بازیکنانی که امروز با افتخار برای صنعت نفت بازی کردند ۱۸ سال سن داشتند و توانستیم ۳ بازیکن را باردیگر در این بازی محک بزنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: تیم ذوب اصفهان تیمی بسیار بزرگی است، اما ما به بازیکنان و توانایی هایشان اعتقاد داشتیم، زیرا بازیکنان باتجربه هستند و به آن‌ها اعتماد کردیم.

پور موسوی گفت:تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار سخت توانست سربلند پیروز شود و شاید تنها تیمی است که در ایران هستیم که بازیکنانمان از ابتدا فضای کار کردیم می‌دهیم و به آن‌ها اعتماد می‌کنیم.

او اضافه کرد: طالب ریکانی مهاجم تیم ما است و با کار تیمی به گل می‌رسد و فوتبال نیز یک بازی گروهی است.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص داوری تیم گفت: داور بازی قضاوت خوبی داشت، اماذوب آهن به صحنه پناتی اعتراض داشتند و به عقیده بنده تصمیم داور در این خصوص کاملا درست بود،ما از اخراج حسین زواره از داور گله‌مند هستیم، زیرا سخت گیرانه با وی برخورد کرد.

پور موسوی تصریح کرد: فاصله بازی‌ها با هم بسیار اندک است و تنها دو روز بازیکنانمان تمرین کردند تا به این بازی رسیدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این نتیجه با ۷ امتیاز در مکان پنجم و ذوب آهن اصفهان با ۳ امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفتند.

زردپوشان آبادانی در هفته پنجم در تهران به مصاف استقلال خواهند رفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.